[VB] Microsoft outlook

Pagina: 1
Acties:

• Justin_Time
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07-2025
Dag beste mensen,

Ik heb vroeger aardig wat in VB gedaan maar nu zit ik met een klein probleempje. Ik wil graag bepaalde strings die ik in mijn subject invul van een mailtje weer gebruiken in de body....

Dus bijvoorbeeld als subject:

nrx datum blaat nogeenstring

En dan in me body op bepaalde plaatsen weer deze vier strings kunnen gebruiken...

Ik vroeg me af hoe ik hier mee moet beginnen. (het is dus niet dat ik een email kan maken via de commandline want het subject verandert steeds).

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-02 21:06
Ehm, misschien begrijp ik je vraag niet goed, maar het is toch geen enkel probleem om string meerdere malen te "gebruiken"?

• WvdWest
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat is precies het probleem?

I'm not a complete idiot - several parts are missing.

• Justin_Time
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07-2025
Wat ik me dus afvraag is hoe ik die bepaalde strings in het subject kan defenieren en weer kan hergebruiken op bepaalde velden in de body.

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Justin_Time schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:34:
Wat ik me dus afvraag is hoe ik die bepaalde strings in het subject kan defenieren en weer kan hergebruiken op bepaalde velden in de body.
Gewoon de strings niet herinitialiseren / leeggooien / hergebruiken??? Dan blijft de inhoud van je string gelijk???

Oh wacht je zegt definieren in het subject...
Makkelijkste is dan gewoon een aantal inputboxjes ervoor gooien adhv waarvan je subject opgebouwd wordt, en waar je ook de info van je mailtje vandaan haalt.

Anders zou je je subject moeten parsen als je van subject naar body gaat ( bestaat er zo'n event??? )