Toon posts:

[After Effects] Effecten transparant naar Avid Exporteren

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
[After Effects] Effecten transparant naar Avid Express Pro Exporteren

Heeft iemand hier enig idee hoe ik in AVID After Effects effecten kan importeren en/of hoe ik deze het beste kan exporteren in After Effects deze effecten moeten doorzichtig blijven waar het doorzichtig moet zijn want met chroma key ziet het er erg lelijk uit...

Bij Voorbaat dank ! ;)

Verwijderd

Ik zou een quicktime (animation codec) met alpha channel renderen vanuit after fx.
Die kan je makkelijk in avid importeren en hij herkent gelijk je alpha kanaal.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 17:13:
Ik zou een quicktime (animation codec) met alpha channel renderen vanuit after fx.
Die kan je makkelijk in avid importeren en hij herkent gelijk je alpha kanaal.
Alleen alpha of alpha + RGB?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wat jij wilt, je kan je alpha los exporteren, of je kan het allemaal in dezelfde file laten renderen. :) (waarom zou je hier trouwens quicktime voor gebruiken ipv een ongecomprimeerd iets als een targastream? Of gebruik je QT framebased uncompressed? :))

[ Voor 42% gewijzigd door HunterPro op 01-05-2006 17:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok thx zal het proberen ! ;)

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op maandag 01 mei 2006 @ 17:16:
wat jij wilt, je kan je alpha los exporteren, of je kan het allemaal in dezelfde file laten renderen. :) (waarom zou je hier trouwens quicktime voor gebruiken ipv een ongecomprimeerd iets als een targastream? Of gebruik je QT framebased uncompressed? :))
Ja QT Framebased

Heb je toevallig ook een voorbeeld van een goede Outpute Module Template?

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Hoeft niet per se quicktime te zijn; als je op PC platform werkt dan werkt Lossless with alpha of een TGA sequence ook uitstekend. Het voordeel daarvan is dat je geen kwaliteitsverlies door compressie hebt. :)

Stoer; Marduq

Verwijderd

Klopt tiff, targa ed zijn ook prima. Ging er een beetje vanuit dat ie op een mac systeem werkt vanwege avid (hoeft natuurlijk niet persee)
ps animation is ook lossless (dus ongecompirmeerd)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt!! ik heb het nu net voorelkaar :D
Pagina: 1