Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Registratie programma Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zenda
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 16:17

Zenda

goes milk!

Topicstarter
He iedereen,

Een vriend van mij zoekt een programma wat alle letters die je op je toetsenbord typt registreert (opdracht voor school). Ik wist het niet en kon niks vinden op internet en ben nu toch wel nieuwssgierig of zoiets bestaat.. Hij doet een ICT opleiding op een school waar ik niet zo'n hoge dunk van heb en vroeg me af of zij niet een fout hebben gemaakt in hun opdracht..

Kortom: Weet iemand of er een programma bestaat die de toetsdrukken van je toetsenbord registreert..?

Groeten,

Bas

Zenda likes some milk every now and then..

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:53

ThunderNet

Flits!

:) Kijk eens naar Whatpulse :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Google.com => "keylogger"

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Je zoekt zeker een keylogger, maar die gebruikt normaal nooit iemand voor school ;)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

Oh ja, meerdere. Er zijn zelfs programma's die elk event registreren dat Windows meldt. Of gefilterd. Dat moet echt in no-time te vinden zijn.

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

hmm...beetje vage opdracht voor een school om te geven ;) voornamelijk proberen ze dat soort programma's te vermijden ;)

Wabbawabbawabbawabba

• Zenda
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 16:17

Zenda

goes milk!

Topicstarter
He dank je wel allemaal, wat een snelle reacties :)

Niet goed gezocht op Google dus.. Het is écht voor zijn school.. Ze moeten een computer inrichten met software waarmee ze de werknemer kunnen 'controleren'.. (onderandere)..

Maar bedankt voor de reacties :) Ik ga even verder kijken..!

[ Voor 19% gewijzigd door Zenda op 01-05-2006 16:48 ]

Zenda likes some milk every now and then..

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

een programma zoals notepad?

Programma's zoals keyloggers vallen al gauw buiten de policy hier. (en worden dus vaak als virus/trojan gedetecteerd...... )

Maar de bedoing is gewoon dat de toestaanslagen van een toetsen bord door een programma worden gedetecteerd, anders zou je je toetsenbord dus los kunne koppelen. ;)

maw : wat bedoel je?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• MAX3400

MAX3400

Zenda schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:47:
He dank je wel allemaal, wat een snelle reacties :)

Niet goed gezocht op Google dus.. Het is écht voor zijn school.. Ze moeten een computer inrichten met software waarmee ze de werknemer kunnen 'controleren'..
Lees ik hier: remote uitlezen wat mensen doen op andere PC's?

Geen idee hoe die school in elkaar steekt, maar dit is tegen de privacy-wetgeving tenzij elke gebruiker expliciet een overeenkomst heeft getekend waarin staat dat "de school" alle gegevens af mag tappen die men op de IT-infrastructuur van die school opvraagt.

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Maar wie zegt dat het echt moet uitgevoerd worden ??

Ik heb ook al opdrachten voor school gekregen om infrastrcuturen voor bedrijven, lan parties, ... uit te tekenen en denken ... Zonder dat dit ook echt uitgevoerd hoefde te worden ...

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Zenda schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:47:
Niet goed gezocht op Google dus.. Het is écht voor zijn school.. Ze moeten een computer inrichten met software waarmee ze de werknemer kunnen 'controleren'.. (onderandere)..
Als je het goed aan wil pakken richt je een heel Novell-netwerk in :)
Die kunnen bijna alles remote met pc's.

Als het voor een klaslokaal is (30 pc-mollende kinders) zou je NetOp Remote kunnen proberen.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• MAX3400

MAX3400

bartgabriels schreef op maandag 01 mei 2006 @ 17:00:
Maar wie zegt dat het echt moet uitgevoerd worden ??

Ik heb ook al opdrachten voor school gekregen om infrastrcuturen voor bedrijven, lan parties, ... uit te tekenen en denken ... Zonder dat dit ook echt uitgevoerd hoefde te worden ...
Als er gezocht wordt, onder andere via dit topic, naar bestaande software, dan is de implementatie toch een stuk minder ver weg dan als je de OSI-layers zou beschrijven en theoretisch zou aangeven wat je waar zou kunnen monitoren en op welke manier?

*edit*
En je maakt als ICT-student ook een veel betere indruk als je op OSI-niveau je opdracht kan beschrijven dan gebruik maken van "software of ideeen van anderen".

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 01-05-2006 19:04 ]

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 19:34

Cablekevin

CCCP Baby!

DarthPlastic schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:45:
Je zoekt zeker een keylogger, maar die gebruikt normaal nooit iemand voor school ;)
Need password of a random person ? :9
Pagina: 1