Toon posts:

Document Management Systems: Cascade vs. Clarity *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een vergelijking tussen de Document Management systemen Cascade en Clarity. Wie kan mij helpen met bijvoorbeeld onderzoek of persoonlijke ervaring over deze systemen?

Keywords: version control, workflow, easy to use

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Omdat beide niet als eerste in me op komen als ik aan een DMS denk en er > 2 zijn: bedoel je CA's Clarity of Clarity Integration? Cascade zegt me overigens helemaal niets als DMS. Dus voor de zekerheid: URL's van de apps die je bedoelt? Iets over het precieze doel kan ook geen kwaad trouwens, aangezien dat nogal de diepgang en doelgroep bepaalt en de drie keywords zeggen opzichzelf dan niet zo veel. Al zijn er imho heel erg weinig partijen die goede vergelijkende onderzoeken doen.

Hebben onderzoekbureau's als Forrester niets? Gezien je werkgever (die ik als admin kan zien) zou je daar toegang toe kunnen hebben/krijgen.
offtopic:
Ik vul de topictitel wat aan omdat DMS wat generiek is en je heel specifiek naar deze twee zoekt. Welkom op GoT trouwens :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)