Hoi,
Mijn website bestaat uit meerdere swfjes, die ingeladen worden in een mc door op een menu-item te klikken. Nu wil ik dat wanneer een nieuwe swf geladen wordt eerst de huidige swf outfade en vervolgens de nieuwe swf wordt ingeladen.
Het script voor het inladen van de swfjes heb ik al, maar nu wil ik een functie dat ie eerst gaat outfaden en dan de nieuwe swf inlaadt.
Ik zat zelf te denken aan de volgende (maar deze is niet compleet):
Code op 1e frame:
Code op menu-item:
Dit gaat hoogstwaarschijnlijk niet werken, maar kan iemand mij vertellen hoe het wel moet?
Alvast bedankt.
Edit: Excuses dat ik geen openings-tag ([FLASH]) heb gebruikt. Kan een moderator dit doen voor mij?
Mijn website bestaat uit meerdere swfjes, die ingeladen worden in een mc door op een menu-item te klikken. Nu wil ik dat wanneer een nieuwe swf geladen wordt eerst de huidige swf outfade en vervolgens de nieuwe swf wordt ingeladen.
Het script voor het inladen van de swfjes heb ik al, maar nu wil ik een functie dat ie eerst gaat outfaden en dan de nieuwe swf inlaadt.
Ik zat zelf te denken aan de volgende (maar deze is niet compleet):
Code op 1e frame:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| function movienew(movie) {
_root.mcl.alpaTo( en dan nog iets, maar wat precies);
if(_root.mcl.alpha == 100) {
var moviefull=movie+".swf";
mcl.LoadMovie(moviefull,_root.content_mc);
}
} |
Code op menu-item:
code:
1
2
3
| on (release) {
_root.movienew("home");
} |
Dit gaat hoogstwaarschijnlijk niet werken, maar kan iemand mij vertellen hoe het wel moet?
Alvast bedankt.
Edit: Excuses dat ik geen openings-tag ([FLASH]) heb gebruikt. Kan een moderator dit doen voor mij?
[ Voor 12% gewijzigd door radem205 op 01-05-2006 15:28 ]