[2003 sbs oem] Kan raid controller driver niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-02 19:09

Corpii

Le Tostie

Topicstarter
een goedemiddag,

ik ben bezig om een oem installatie van windows 2003 SBS te maken. Dit doe ik op de door microsoft aan gegeven manier, heb ik via de preinstallation kit een share aangemaakt op de server waar ook de installatie bestanden staan, vervolgens is er een winbom.ini naar diskette geschreven met daarin de relevante informatie.

Nu start ik op van de oem cd die ik er bij geleverd heb gekregen en installeer de raid drivers door op F6 te drukken. dit verloopt netjes en alle handelingen worden uitgevoerd, vervolgens gaat hij opnieuw opstarten, kom ik in de textbased installatie van windows 2003 alwaar ik ook nog een keer de raid drivers installeer. hierna gaat hij de bestanden copieren en krijg ik de melding dat hij de iastor.sys niet kan vinden, dit is dus de raid driver (onderdeel daarvan).

Nu heb ik ook geprobeerd om de drivers met nlite in de i386 te integreren maar nu krijg ik precies de zelfde melding.

als ik probeer handmatig de driver te integreren gaat het helemaal fout, dit ook omdat internet mij niet goed wegwijs maakt waar en hoe ik de txtsetup.sif moet aanpassen.

Nu hoop ik dat er iemand ervaring heeft met het OEM maken van sbs 2003 en mij hiermee kan helpen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Krijg je dit probleem alleen als je een OEM installatie maakt of ook 'gewoon'? Als je het probleem altijd krijgt zou dat het het probleem namelijk ernstig vereenvoudigen :P