Hallo,
Ik ben al veel soortgelijke problemen tegengekomen maar kan helaas niet het exacte antwoord vinden op mijn probleem.
- Ik heb een computer met daarop windows XP professional.
- De computer heeft slechts één account (administrator account)
In deze account werd ingelogd op een domein (oude huis). Door een nieuwe situatie heb ik (DOM!) het domein gewijzigd in een werkgroep.
Nu kan er dus niet ingelogd worden met deze account en aangezien er geen administrator account meer achter zit (dit is zoals gezegd de enige account) ben ik buiten XP gesloten.
De enige oplossing die ik nog kan verzinnen is XP er opnieuw overheen installeren.
Er staan echter een aantal bestanden op de desktop die niet verloren mogen.
Iemand een iedee hoe ik toch weer windows in kan komen?
Ik ben al veel soortgelijke problemen tegengekomen maar kan helaas niet het exacte antwoord vinden op mijn probleem.
- Ik heb een computer met daarop windows XP professional.
- De computer heeft slechts één account (administrator account)
In deze account werd ingelogd op een domein (oude huis). Door een nieuwe situatie heb ik (DOM!) het domein gewijzigd in een werkgroep.
Nu kan er dus niet ingelogd worden met deze account en aangezien er geen administrator account meer achter zit (dit is zoals gezegd de enige account) ben ik buiten XP gesloten.
De enige oplossing die ik nog kan verzinnen is XP er opnieuw overheen installeren.
Er staan echter een aantal bestanden op de desktop die niet verloren mogen.
Iemand een iedee hoe ik toch weer windows in kan komen?