Zoemend geluid op de DFI LanParty nF4 Ultra-D

Pagina: 1
Acties:

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-01 13:16
Ik heb de laatste paar dagen een irritante gezoem op mijn moederbord zodra ik een 3D spel start.

Mijn systeem spec:

AMD 64 +3500 @ stock
DFI Lanparty nf4 Ultra-D
Corsair 2x 1GB PC3200
Sapphire X1900XT 512MB
Zalman 400B Voeding.

Zou dit komen dat mijn voeding maar 400 Watt is..?

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 16:07
is het geen fan die iets is gaan aanlopen oid? het lijkt me dat van een zwakke voeding je moederbord niet gaat brommen. heb je verder stabiliteitsproblemen?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Op zich zou een 400W Zalman dat wel aan moeten kunnen. Ik zou zeggen, doe je kast open en luister waar het precies vandaan komt. Misschien een spoel, maar op deze manier is dat gissen. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:01

RnB

Is het niet je NB-fan? Dat is iig wel zo op Asus borden, echt iriitant is dat.. Mss is het ook wel bij jou..

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kan heel goed een spoel zijn op je moederbord, had ik ook bij mijn Asus A8R32-MVP en mijn X1900XTX of X1900XT CF doet het ook maar bijna niet hoorbaar en die doet het alleen bij het gamen en het moederbord deed het bij mijn altijd bij bijvoorbeeld het scrollen al. Dus snel RMA opgestuurd.
Je kan het er makkelijk achter komen met een rietje in je oor en dan luisten waar het precies vandaan komt.

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-01 13:16
Het is iedergeval niet dat er iets aan loopt tegen de fans.
De zoem/trilling geluid komt van het moederbord vandaan als de grafische kaart ik 3D mode schakelt.
Pagina: 1