Toon posts:

[probleem] beamer geeft vaag gekleurde strepen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb pas via via van iemand een wat oudere beamer gekregen waar de lamp pas 200 uur van gebrand had. Een Boxlight bl 3750 (niet zo heel veel info meer over te vinden!!!)

Ik probeerde deze aan te sluiten op mijn computer, dat lukte opzich nog wel, alleen kreeg ik de hele tijd vage strepen in alle kleuren ipv gewoon beeld.(dit ging via vga uitgang pc)
hierna heb ik het geprobeert met de s-video van mijn videorecorder/dvd speler, maar hetzelfde probleem.
wanneer ik een apparaat heb aangesloten bijvoorbeeld de pc, ziet dat beeld er zo vaag uit, maar het beeld van de videorecorder/dvd speler is dan gewoon blauw (en daar is niks op aangesloten), en andersom dus ook (wanneer de pc niet is aangesloten en de videorecorder wel).

nu vroeg ik me af, is dit nou gewoon een instelfout van mij of heb ik iets niet goed aangesloten, of mankeert er iets aan de ingang(en) van mijn beamer?

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
als je het OSD van de beamer tevoorschijn toont, zie je het dan wel goed? indien ja: probleem met ingangen, indien nee: probleem in de beamer zelf

maar... is het niet daarom dat je de beamer gekregen had? waarschijnlijk is het gewoon kapot :)

Verwijderd

Topicstarter
Mayco schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:19:
als je het OSD van de beamer tevoorschijn toont, zie je het dan wel goed? indien ja: probleem met ingangen, indien nee: probleem in de beamer zelf

maar... is het niet daarom dat je de beamer gekregen had? waarschijnlijk is het gewoon kapot :)
de OSD is gewoon geod te zien, ook als je hem opstart zie je heel mooi dat boxlight te staan enz...
Menu van de beamer is ook goed te lezen

denk dat ik hem idd daarom heb gekregen :(

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:28
Misschien heb je een brakke VGA kabel.
Probeer eens een andere.