Trage library Winamp 5.21 [XP]

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey hallo mensen,
Ik heb al een beetje zitten rondneuzen op topics over dit gevalletje,maar het enige wat het dichtste in de buurt kwam was '' Traag opstarten van Winamp'' dus van daar dat ik dit topicje start...

Mijn probleem is...Dat als ik een band selecteer in de library,datter dan eerst ''een uur'' (gewoon te lang bedoel ik daarmee) Scanning staat...terwijl,een tijdje terug,toen ik toen gewoon klikte op bandnaam,stond hoogstens 1 TEL eventjes gauw search en kon ik meteen de nummers/albums aanklikken,ik snap dus niet hoe dit zo ineens gekomen is,misschien meer met die hier INEENS last van hadden? Is het een bug in een update?..

Hopelijk kan er iemand helpen :)...

Bvd Groetjes Michel

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:23

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Hmm, ik draai ook 5.21 met 24k nummers en hij doet er 1 sec over om iets te zoeken.

Winamp er al eens afgegooid? En als je terug gaat naar v5.20?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor zover ik mij herinner heb ik winamp nooit eraf gehad, het was echt zo ineens van de 1 op de andere dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Is dit probleem misschien te isoleren naar één bepaalde map/bestand? Mogelijk corrupt geraakt?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor, het probleem deed zich eerder ook nooit voor,dus ik snap er echt niets van!
Update bug? Of een automatische verandering van een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kijk dan eens in de mappen die je onlangs hebt toegevoegd. En draai ook eens een chkdsk :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:45:
Kijk dan eens in de mappen die je onlangs hebt toegevoegd. En draai ook eens een chkdsk :)
Een chkdsk?,checkdisc? hoe dan?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je toevallig laatst mp'3 toegevoegd met cover-art in de mp3 file..?? Mijn winamp gaat namelijk helemaal over de zeik (lees, word een behoorlijk stuk trager :+ ) wanneer ik files met cover-art open/afspeel/edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:46

DeTeraarist

#Boots2Asses

kwenie of winamp het kan, maar maak anders de index van de library een keer op nieuw aan.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 11:38:
Heb je toevallig laatst mp'3 toegevoegd met cover-art in de mp3 file..?? Mijn winamp gaat namelijk helemaal over de zeik (lees, word een behoorlijk stuk trager :+ ) wanneer ik files met cover-art open/afspeel/edit.
Hmm,hoe kan ik daar achterkomen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toppertje!

'T is gelukt,ik heb me library leeggemaakt,en toen weer opnieuw alles toegevoegd aan me library,hij doet nu weer gewoon!..

Mensen,harstikke bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:02:
[...]

Hmm,hoe kan ik daar achterkomen dan?
Ik gebruik daarvoor "tag & rename" (link: http://www.softpointer.com/tr.htm )
Maar er zullen vast ook gratis programma's zijn / makkelijker manieren om dat te bekijken, maar die ken ik niet.

/edit
oops, lees net je laatste reactie....
/edit

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 13:45 ]

Pagina: 1