De topictitel zegt het al: ik zie op de GoT Index kleine en grote bullets dwars door elkaar heen gebruikt worden. Ik heb zit getest met IE6 en FF, beide geven de zelfde bullets klein danwel groot weer. Ik weet niet of het aan de template ligt, echter heb ik het vermoeden dat e.e.a. is gekomen doordat we er wat meer subfora bij hebben gekregen. Mijn prefs staan iig vrij standaard, heb niet echt iets aangepast (ben geen abbo).
Zie screenshot met rood omringd deel:

Ogerigens dacht ik eerst dat het met in- en uitloggen te maken had, omdat ik in FF in eerste instantie wel ingelogd was en met IE niet en IE net iets anders toonde. Maar dat maakt niks uit, want na het uitloggen blijft het wel zo staan zoals het op het screenshot is aangegeven.
Zie screenshot met rood omringd deel:

Ogerigens dacht ik eerst dat het met in- en uitloggen te maken had, omdat ik in FF in eerste instantie wel ingelogd was en met IE niet en IE net iets anders toonde. Maar dat maakt niks uit, want na het uitloggen blijft het wel zo staan zoals het op het screenshot is aangegeven.
[ Voor 22% gewijzigd door The Eagle op 30-04-2006 22:39 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)