[Powerbook] Deep Sleep

Pagina: 1
Acties:

• Piggel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:42
Sinds ik mijn powerbook aan een extern beeldscherm heb gehangen en de powerbook dus dicht gelaten heb tijdens het werken erop (met bluetooth toetsenbord en muis), gaat mijn powerbook niet meer in deep sleep als ik het beeldscherm dichtklap. Het witte ledje pulseerd (en brand) dan niet meer en het ontwaken duurt ook veel langer dan normaal.
Ik heb de handleiding er al op nageslagen maar daarin kan ik niks vinden over het veranderen van de actie die er moet gebeuren als ik het scherm dichtklap. Als ik een Deep Sleep widget gebruik (die ik voorheen ook gebruikte) dan gaat hij ook niet meer zoals vanouds in Deep Sleep met het pulserende witte ledje. Een paar herstarts hebben ook al niet geholpen.
Wie weet hoe ik dit op kan lossen?

[ Voor 1% gewijzigd door Piggel op 30-04-2006 22:05 . Reden: led brand helemaal niet ]

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-02 21:41

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

met externe muis, toetsenbord en scherm aangesloten kun je werken op je PB met pb-scherm dicht geklapt.. hij gaat dan expres niet uit omdat je dan op je externe scherm verder kan werken.

... of heb je het nu over als je extern scherm los hebt gekoppeld?

• Piggel
mijn externe scherm is dan ontkoppelt en werk dan ook zonder toetsenbord en muis

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ik heb hier met mijn PB (1.33Ghz 12") met 10.4.6 het probleem dat hij niet in sleep blijft of min of meer in sleep blijft hangen. Het probleem bestaat sinds 10.4.6 en doet zich niet voor zonder randapparatuur. System.log geeft niks vreemds aan behalve wat gezeur mbt de firmware van mijn M-Audio recording interface, dus ik vermoed dat daar het probleem ligt. Misschien moet de TS ook eens even in zijn system.log kijken of er wat externe hardware vervelend doet...

Launching containers into space

• Piggel
Ik heb er op het moment geen randappatuur aan hangen (1.67 GHz 15") en ik draai inderdaad versie 10.4.6. Nu kan ik maar 1 foutmelding vinden in system.log en die heeft met een usb-device te maken die in m'n PB zou moeten zitten, het is alleen zeker een maand geleden dat ik een usb device gebruikt heb. Dit is de foutmelding:

May 1 11:26:03 PB kernel[0]: USBF: 304. 89 [0x1ddfa00] The IOUSBFamily is having trouble enumerating a USB device that has been plugged in. It will keep retrying. (Port 2 of hub @ location: 0x15000000)
May 1 11:26:03 PB kernel[0]: USBF: 304. 89 [0x1ddfa00] The IOUSBFamily was not able to enumerate a device.