Sinds ik mijn powerbook aan een extern beeldscherm heb gehangen en de powerbook dus dicht gelaten heb tijdens het werken erop (met bluetooth toetsenbord en muis), gaat mijn powerbook niet meer in deep sleep als ik het beeldscherm dichtklap. Het witte ledje pulseerd (en brand) dan niet meer en het ontwaken duurt ook veel langer dan normaal.
Ik heb de handleiding er al op nageslagen maar daarin kan ik niks vinden over het veranderen van de actie die er moet gebeuren als ik het scherm dichtklap. Als ik een Deep Sleep widget gebruik (die ik voorheen ook gebruikte) dan gaat hij ook niet meer zoals vanouds in Deep Sleep met het pulserende witte ledje. Een paar herstarts hebben ook al niet geholpen.
Wie weet hoe ik dit op kan lossen?
Ik heb de handleiding er al op nageslagen maar daarin kan ik niks vinden over het veranderen van de actie die er moet gebeuren als ik het scherm dichtklap. Als ik een Deep Sleep widget gebruik (die ik voorheen ook gebruikte) dan gaat hij ook niet meer zoals vanouds in Deep Sleep met het pulserende witte ledje. Een paar herstarts hebben ook al niet geholpen.
Wie weet hoe ik dit op kan lossen?
[ Voor 1% gewijzigd door Piggel op 30-04-2006 22:05 . Reden: led brand helemaal niet ]