Cassettedeck

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:29
Ik weet dat ik ver achter loop door cassettedecks te gebruiken,maar ik vind het gewoon nog pracht apparaten.Maar ik heb het volgende probleem.

Mijn akai GXC 706D cassettedeck slaat steeds af.Ik heb er niet zoveel verstand van.Hij speelt wel op snelheid als ik hem op spelen hou door een potlood tussen de toetsen te drukken,de mechanica piept niet en mmijn bandjes zijn nog vrij nieuw.Ik heb niet zoveel zin om een andere te kopen omdat ik dit gewoon een topdeck vind.

Weet Iemand hoe ik het deck weer kan repareren en waar het aan ligt zodat het deck niet meer afslaat en gewoon blijft spelen?Alvast bedankt voor de moeite.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het klinkt alsof je aandrukrollen een beetje vol vuil zitten. Die kun je simpel schoonmaken met wat wattenstaafjes met alcohol (spiritus werkt prima). Als je hem vastzet zal ws de aandrukrol net even op een andere manier zitten, waardoor het ding door kan lopen. Maar als je dat niet doet gaat e.e.a. op een gegeven moment stroppen, en met zo'n auto-stop tapedeck kapt ie er dan idd mee :)
Kun je meteen de rest even schoonmaken ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:29
Oke,bedankt,ik zal het ff proberen.