Ik heb op koningedag 2 servers gekocht (1u), maar ze hebben allebei een probleem met de voeding. Als ik de server aanzet gaan de fans heel even draaien, ongeveer 1 a 2 seconden en daarna stop ie. Er komt geen beeld enzo, daarvoor stopt hij te snel.
Met een oude atx voeding aangesloten start 1 van de 2 wel gewoon (2e niet getest). Ik heb al gezocht naar een nieuwe voeding (op marktplaats en V&A) maar zonder succes.
Is dit een bekend probleem wat makkelijk opgelost kan worden met het vervangen van een onderdeel oid?
Op de voedingen staat het volgende:
EMACS
Model: P1A-6250P
Ik zie nu wel net deze op pricewatch: Supermicro P1G-6250P 250W (1U), maar 95 euro vind ik wel een beetje duur eigelijk
Met een oude atx voeding aangesloten start 1 van de 2 wel gewoon (2e niet getest). Ik heb al gezocht naar een nieuwe voeding (op marktplaats en V&A) maar zonder succes.
Is dit een bekend probleem wat makkelijk opgelost kan worden met het vervangen van een onderdeel oid?
Op de voedingen staat het volgende:
EMACS
Model: P1A-6250P
Ik zie nu wel net deze op pricewatch: Supermicro P1G-6250P 250W (1U), maar 95 euro vind ik wel een beetje duur eigelijk
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2006 21:00 ]