Verwijderd
De training 'omgaan met tegenslagen' is wederom uitgesteld...
ik blijf op dervoor...
en FXP rulez
het scheelt 1000 piek per tel rekening!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
En dan the best of all. Continu online met een goede transferrate.
Zoals iedereen zal begrijpen heb ik ook adsl sinds vorige week.
Het gaat als een trein, wat een uitvinding.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Binnen 50 jaar en een jaar of 100 zal het in mijn kleine, nederige, domme, trieste, nooit verder kijkende dan het weiland lang is, klote dorpje ook wel een keertje komen...
Verwijderd
wil ik ook
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
ik haal met gemak 400kb/s met uitschieters naar 500kb/s bij @home kabel.
Vergis je je niet??
Verwijderd
Verwijderd
Waar Config woont is er geen @homoOp vrijdag 26 januari 2001 18:05 schreef killer-b het volgende:
lekker dan. kunj beter kabel nemen bij @home....is maar 89 piek per maand. ik blijf het vreemd vinden
en voor webdesignen heb je niet zo'n snelle verbinding nodig
Verwijderd
Dit is de theoretische snelheid. Bij kabel zeggen ze toch ook maximaal 64 KB/s, hebben jullie dan nog nooit sneller gehaald dan 64 KB?Op vrijdag 26 januari 2001 17:06 schreef Marger het volgende:
Nee hij vergist zich niet, zie www.mxstream.nl. Dure abo (175 piek) komt niet boven de 128 KB/s uit.
Verwijderd
Zei bieden ADSL aan. Snelheid is 8 Mbit, wat gelijk staat aan 1 MB per sec. Dat is dus 8 keer zo snel als KPN MxStream Extra...
Voor maar 150 piek per maand.
CISTRON, KOM NAAR NOORD HOLLAND PLEASE...
Verwijderd
In heel Spijkenisse is nu Chello beschikbaar, ze komen bij mij op 23 februari installeren !!!!!!Op vrijdag 26 januari 2001 15:20 schreef DJ NONOSE het volgende:
het moet nou echt hier komen (Spijkenisse), eerst zeiden ze dat het er al was maar nou toch weer niet
Verwijderd
En waar is hiero meneer Amnesiac?Op zondag 28 januari 2001 15:20 schreef Amnesiac het volgende:
Wij krijgen hiero kabel van @home
wij hebben hiero kabel van @homeOp zondag 28 januari 2001 15:20 schreef Amnesiac het volgende:
Wij krijgen hiero kabel van @home
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Verwijderd
Het zou in Maart in Spijkenisse beschikbaar moeten zijn, in maassluis is het al beschikbaar.
Het voordeel van ADSL boven kabel is dat je minder last ondervindt van je buren als die ook internet hebben, en natuurlijk weer een stuk sneller!
Voorlopig lijkt kabel heel leuk en goedkoop, edoch is het ook van tandenknarsen van ellende. Zeker als er steeds meer mensen online komen, zie je de snelheid in elkaar zakken.
www.simsport-racing.com
Verwijderd
Dankjewel ! Ik hoop het ook...maar als het niks is dan zeg ik het weer op na 3 maanden, het is tenslotte de eerste 3 maanden gratis, alleen 149,- aansluitkosten en 100,- borg....Op maandag 29 januari 2001 15:38 schreef H-Alien het volgende:
Dan wens ik Marko veel succes, en nog meer geluk (want dat heb je nodig). Ik heb sinds vorige week maandag ook een chello abbo, en maandag is ook de enige dag dat dat *^&&** ding het gedaan heeft. Ik zit in Rotterdam, en de helpdesk wordt je zo schijtziek van, niet normaal, ik hoop van harte dat het bij jou beter gaat werken.
laterz
Verwijderd
Dan heb je zeker met je modem zitten klooten, want een Chello modem (Terayon en COM21) zijn ge-limiteerd op 167,5 k/sec download en 16 k/sec upload. Dus lijkt mij 250 k/sec een beetje vreemd.Op woensdag 31 januari 2001 09:40 schreef wbeelen het volgende:
KPN sucks ik haal met chello 250 kb/s en...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Download Accelerator Pro 4Op woensdag 31 januari 2001 09:44 schreef jelmervos het volgende:[...]Dan heb je zeker met je modem zitten klooten, want een Chello modem (Terayon en COM21) zijn ge-limiteerd op 167,5 k/sec download en 16 k/sec upload. Dus lijkt mij 250 k/sec een beetje vreemd.
Verwijderd
Ik ben totaal niet aan die modem geweest maar ik ben hier ook de enige in deze buurt die inet via de kabel heeftwbeelen: KPN sucks ik haal met chello 250 kb/s en...
jelmervos: Dan heb je zeker met je modem zitten klooten, want een Chello modem (Terayon en COM21) zijn ge-limiteerd op 167,5 k/sec download en 16 k/sec upload. Dus lijkt mij 250 k/sec een beetje vreemd.