Mijn probleem is als volgt:
Ik wil graag een mail versturen via php. Ik heb de mail functie aangeroepen. Zodra ik de .php file via mijn server open krijg ik een foutmelding.
Wat gebruik ik:
Ik gebruik XAMPP 1.5.1 als server, voor windows
. Als mail server heb ik mercury geinstalleerd, maar het werkt nog niet. Misschien ben ik iets vergeten te installeren.
Ik krijg de volgende foutmelding als ik het script aanroep:
Ik wil graag een mail versturen via php. Ik heb de mail functie aangeroepen. Zodra ik de .php file via mijn server open krijg ik een foutmelding.
Wat gebruik ik:
Ik gebruik XAMPP 1.5.1 als server, voor windows
Ik krijg de volgende foutmelding als ik het script aanroep:
Ik heb al lang gezocht maar heb nog geen oplossing kunnen vinden. Ik zou iets in mijn php.ini moeten veranderen (wordt daar php.ini mee bedoeld of php5.ini). Dit staat er nu:Warning: mail() [function.mail]: SMTP server response: 553 We do not relay non-local mail, sorry. in H:\Xampp 1.5.1\xampp\htdocs\mail\maillist.php on line 7
Warning: include_once(header.inc) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in H:\Xampp 1.5.1\xampp\htdocs\mail\maillist.php on line 13
Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'header.inc' for inclusion (include_path='.;H:\Xampp 1.5.1\xampp\php\pear\') in H:\Xampp 1.5.1\xampp\htdocs\mail\maillist.php on line 13
E-mailtest
Het e-mailbericht kon niet worden verzonden.
Warning: include_once(footer.inc) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in H:\Xampp 1.5.1\xampp\htdocs\mail\maillist.php on line 16
Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'footer.inc' for inclusion (include_path='.;H:\Xampp 1.5.1\xampp\php\pear\') in H:\Xampp 1.5.1\xampp\htdocs\mail\maillist.php on line 16
Weet iemand een oplossing? Ik heb lang gezocht maar heb nergens een oplossing kunnen vinden.[mail function]
; For Win32 only.
SMTP = localhost
smtp_port = 25
; For Win32 only.
;sendmail_from = erik_altena@localhost
; For Unix only. You may supply arguments as well (default: "sendmail -t -i").
;sendmail_path = "H:\Xampp 1.5.1\xampp\sendmail\sendmail.exe -t"
; Force the addition of the specified parameters to be passed as extra parameters
; to the sendmail binary. These parameters will always replace the value of
; the 5th parameter to mail(), even in safe mode.
;mail.force_extra_parameters =
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 30-04-2006 17:46 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)