[Access] Schakelen tussen forms

Pagina: 1
Acties:

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Ik heb een vraagje over het uitvoeren van code in forms. Als ik namelijk een nieuw Form open, gaat het uitvoeren van de code in het huidige form door. Nu wil ik dat de code hier stopt en pas verder gaat als het nieuwe form wordt gesloten.

Nu weet ik dat dit kan door de WindowMode naar acDialog te zetten. Ik wil alleen vanuit het oude Form wat data in het nieuwe Form zetten (meer dan in de openArgs past). Hoe kan ik dit doen?

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Jammer dat er geen reacties zijn. Ik heb het "opgelost" door in de string ARGS meerdere variabelen te zetten. Dit is allleen niet de mooiste oplossing dacht ik zo.

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je kutn je afvragen of de code persé moet stoppen bij het openen van het formulier. Je zou ook bij het sluiten van het tweede formulier een aparte routine kunnen aanroepen.

Dan kun je het formulier eerst 'hidden' openen, je data erin zetten en dan pas (modaal) laten zien.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland