_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
- Harddisk aansluiten op je pc en even een tooltje van de fabrikant laten draaien en die een uitgebreide test laten uitvoeren op de harddisk.
- Even het serienummer inkloppen op de site van de fabrikant, zie je zo of hij nog garantie heeft en of het een RMA schijf betreft
- Even het serienummer inkloppen op de site van de fabrikant, zie je zo of hij nog garantie heeft en of het een RMA schijf betreft
Kijk of je een 2de handse kunt krijgen met garantie!
ik zou ook vragen waarom ze hem weg doen want ik neem aan dat je als je een hardeschijf koopt dat je hem gewoon gaat gebruiken omdat je de opsleg ruimtednodig hebt dus ik vind het gewoon raar dat ze hem weg doen.
Niets raar aan, ik heb momenteel ook een 120GB disk te koop omdat ik heb geupgraded naar 300GB.Jazekerrrrr schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:41:
ik zou ook vragen waarom ze hem weg doen want ik neem aan dat je als je een hardeschijf koopt dat je hem gewoon gaat gebruiken omdat je de opsleg ruimtednodig hebt dus ik vind het gewoon raar dat ze hem weg doen.
Eens in de zoveel tijd verkoop ik ook mijn HD's en meestal zit er dan nog een behoorlijke tijd garantie op. Ik geef dit bij vraag en aanbod altijd aan én ik vermeld de serienummers zodat de evt. koper(s) e.e.a. kunnen controleren. Meestal heb ik ook nog de faktuur waarvan ik het origineel of een kopie meestuur.
Dezelfde vragen kun je natuurlijk ook aan een koper stellen. Geen antwoord = meestal foute boel.
Dezelfde vragen kun je natuurlijk ook aan een koper stellen. Geen antwoord = meestal foute boel.
Ach, ik heb er geen te koop staan maar als iemand mijn 4 x 200 GB tegelijk wil kopen dan ga ik snel overstag. Ik kom altijd wel HD-ruimte tekort en 4 x 300/500 is dan wel welkom.Jazekerrrrr schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:41:
[ Voor 40% gewijzigd door Guardian Angel op 30-04-2006 14:49 ]
ARME AOW’er
Waar. Hier achter de pc zit een potentiele koperRicardo87 schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:42:
[...]
Niets raar aan, ik heb momenteel ook een 120GB disk te koop omdat ik heb geupgraded naar 300GB.
Maar alvast bedankt voor de info. De serie nummers en garantie ga ik in ieder geval nog natrekken. De rede waarom ze weg gaan is niet zo belangrijk volgens mij.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Mail staat in mijn profiel, betreft een Western Digital Caviar Special Edition met garantie. Echter dit is geen V&Atouchdomex schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:51:
[...]
Waar. Hier achter de pc zit een potentiele koper![]()
Maar alvast bedankt voor de info. De serie nummers en garantie ga ik in ieder geval nog natrekken. De rede waarom ze weg gaan is niet zo belangrijk volgens mij.
Pagina: 1