Toon posts:

Mijn verjaardagz kadootje!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben binnekort jarig enne nu zit ik te twijfelen. Ik heb een 13,6 GB maxtor maar die is prop vol, Ik heb een 2x brander enne 96MB ram.
WAt zou ik nou halen?
Meer ram? Of toch w88 tot de ddr doorbreekt en op de beurs gewoon een nieuwe mamaplank nemen met alles erop en eraan.
Of een Brander van 12X , ik zit te denken aan die Plextor 12*10*32 Die was toch zo goed? en waar haal ik dees voor een normale prijs?
Offe toch een grotere Hdd kopen en blijven burnen op 2x :((((( 40 minz, 1 CD!!!!!! :'(

Verwijderd

Brander :9~

Verwijderd

Plxie : CD op 6 min !
Creative Labs 2X CD op 32 minuten !:(:(:(:(

Verwijderd

Plextor roeleert! En een beetje RAM kun je toch wel bij elkaar sparen?

Verwijderd

Topicstarter
jah, ik zit dus ook te denken aan die brander maarre die ik nu opgeschreven heb,die plex. is dat diegene die Roeleert :?/:P

Jah en van dat Ram. Da kan jah, maar is het noodzakelijk, ik doe veel homecomputing...
PS6, PSP7, DW etc. etc

Verwijderd

Ik heb sinds twee dagen de bewuste Plextor 12x10x32. Het is een top apparaat dat inderdaad in 6 minuten een cd brand. En vergeleken met mn Asus40x speler is ie ook nog heel erg stil. Ik zou het dus wel weten als ik in jouw schoenen stond. :)

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

simpel

de plex 12x10x32A/S

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Gewoon geld vragen, eventjes wachten en dan de Plextor 16x branden kopen :9~

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-05 09:28
Je hebt al een writer (een 2-speed maar toch), en dan zou ik dus eerder iets anders kopen, geheugen, hd, of inderdaad een heel nieuw moederbord.

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 13:56

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

nou ik heb zelf ook een keer voor dat probleem gestaan en ik heb toen een brander gekocht.
Nu heb ik zo veel cd`s dat ik denk dat ik beter een hd had kunnen kopen >:)

Verwijderd

gewooon allles. flink slijmen!!!!!

• rayz
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-11-2025

rayz

Op donderdag 25 januari 2001 11:37 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Je hebt al een writer (een 2-speed maar toch), en dan zou ik dus eerder iets anders kopen, geheugen, hd, of inderdaad een heel nieuw moederbord.
Hij heeft ook al een HD en geheugen en een moederbord ook al...
De brander en dan die plextor ja!!! (8>

The Surf's Up... let's Ride...................

Pagina: 1