Ik heb nadat ik heel veel spyware op mn pc had besloten om mn pc opnieuw te installeren, dus bij het partitioneren gaf hij de verkeerde schijfletters aan, dit heb ik al een keer eerder gehad en dan als ik in windows de schijfletter die nu C is veranderde naar een andere dan kon ik hem gewoon weer goed installeren op C. Maar nu als ik bij schijfbeheer probeer de stationletter te veranderen zie ik dit:
"Windows kan de stationletter van het systeem- of het opstart volume niet wijzigen."
Die partitie kan ik ook niet op een andere partitie backuppen want die is 100GB en staat helemaal vol. En op Google en GoT search kon ik ook niks vinden over dit probleem (wel over stationletter wijzigen maar niet over dat het een systeemvolume is geworden)
Weet iemand hoe ik alsnog de schijfletters kan veranderen?
"Windows kan de stationletter van het systeem- of het opstart volume niet wijzigen."
Die partitie kan ik ook niet op een andere partitie backuppen want die is 100GB en staat helemaal vol. En op Google en GoT search kon ik ook niks vinden over dit probleem (wel over stationletter wijzigen maar niet over dat het een systeemvolume is geworden)
Weet iemand hoe ik alsnog de schijfletters kan veranderen?