Goedemiddag,
Ik ben bezig met een klein projectje en vroeg me af of het mogelijk was om een Moederboard aan te sluiten om VOEDING1 en vervolgens de hardeschijven/cdrom aan te sluiten op een extra voeding (VOEDING2)
. Na enig zoek en navraag werk heb ik gehoord dat het wellicht slecht is voor je hardeschijf omdat deze eerder/later begint met spinnen dan je mobo aangaat. Nou leek me dit deels een beetje raar omdat volgens mij je HD niet altijd even lang doet over opspinnen zodat hij op snelheid is en een fractie tijdsverschil dus ook niet zou moeten uitmaken. Verder vroeg ik me af of de elektriciteit die de HD;s dan krijgen dan wel goed is aangezien je nergens je MOBO stekker van de voeding insteekt. (ik heb geen verstand van dit soort dingen, hence the question, sorry voor enige noob vragen of iets dergelijks maar wou het toch even na checken voor ik een HD naar zijn grootje help
)
Ik ben bezig met een klein projectje en vroeg me af of het mogelijk was om een Moederboard aan te sluiten om VOEDING1 en vervolgens de hardeschijven/cdrom aan te sluiten op een extra voeding (VOEDING2)