Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Ik heb hier 2 apparaten die via Bluetooth bestanden kunnen ontvangen en verzenden.
Dell Axim x51v, en een Nokia 3250.
In de Dell zit 256mb intern en 2GB SD-Kaart.
In de Nokia zit 10mb intern, en 512 Mini SD-kaart.

Nu is dus mijn probleem bij bluetooth verzending, dat als er naar een apparaat verstuurd wordt.
Hij eerst download op intern geheugen en je pas later vanuit daar kan verplaatsen naar de geheugen kaart. Dit levert problemen op als het bestand dat je wilt ontvangen groter is dan het interne geheugen.
Ik wil dus bv. een filmpje van 11mb naar de Nokia sturen, maar het interne geheugen is daar te klein voor.

De Dell draait onder windows CE, en Nokia Symbian 6.0.
Is hier geen oplossing voor:S of is dit gewoon onkunde?

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
kickje?

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

battler schreef op zondag 30 april 2006 @ 12:28:
Ik heb hier 2 apparaten die via Bluetooth bestanden kunnen ontvangen en verzenden.
Dell Axim x51v, en een Nokia 3250.
In de Dell zit 256mb intern en 2GB SD-Kaart.
In de Nokia zit 10mb intern, en 512 Mini SD-kaart.

Nu is dus mijn probleem bij bluetooth verzending, dat als er naar een apparaat verstuurd wordt.
Hij eerst download op intern geheugen en je pas later vanuit daar kan verplaatsen naar de geheugen kaart. Dit levert problemen op als het bestand dat je wilt ontvangen groter is dan het interne geheugen.
Ik wil dus bv. een filmpje van 11mb naar de Nokia sturen, maar het interne geheugen is daar te klein voor.

De Dell draait onder windows CE, en Nokia Symbian 6.0.
Is hier geen oplossing voor:S of is dit gewoon onkunde?
In de Nokia zit een MicroSD kaartje en draait Symbian 9.1 ipv 6.0. Maar goed dat terzijde. Je moet je berichten op geheugenkaart instellen.

Berichten -> Opties -> Instellingen -> Overige -> Gebruikt Geheugen

Daar kies je je geheugenkaartje ipv je telefoon geheugen. Nu komen alle binnekomende smsjes en ontvangen bestanden etc op je geheugenkaart binnen, vandaar uit kan je ze verplaatsen en eventueel de instelling weer terugzetten, want al je huidige smsjes zie je niet meer (die staan nl op het tel geheugen). Je kan ook evt exporteren naar een backup via pc-suite en dan vervolgens importeren in je telefoon als je de instelling naar geheugenkaart hebt gewijzigd. Zo vind je ze alsnog terug.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||