Toon posts:

computer instellen om vanaf externe computer gebruikt te...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Weet iemand hier misschien hoe ik mijn pc kan instellen zodat deze vanaf andere plekken kan worden geopend? ik heb wel eens mensen dat zien doen, die loggen dan in op bijvoorbeeld hun zakelijke computer...

Nu ben ik geen complete computer leek, maar ik heb echt geen idee hoe ik dit moet instellen

Greetz Glenn

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:52

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Als je windows XP hebt, zoeken bij Extern Bureaublad / Hulp vragen......

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09-2025

blizt

Wannabe-geek

Windows XP Pro:
rechtermuis op my computer, properties, remote, 'allow users to connect remotely to this computer' aanvinken. Meer informatie over Windows XP Pro en Remote desktop.

Anders kun je bijvoorbeeld ook eens kijken naar Radmin, dat heb ik pas bij een klant geregeld (waar ik eigenlijk voor iets heel anders kwam...) en werkte na wat tweaken goed.

United we stand, and divided we fall

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het is hier op GoT de bedoeling dat je zelf uitgebreid onderzoek doet voor je een topic opent. Lees daarover de Algemene gedragsregels (Netiquette) oa nog eens over door. Welke versie van windows gebruik je bijvoorbeeld? Er zijn er vele... opties verschillen. Daarnaast kom je hier zo veel info over tegen als je even met google of de GoT search zoekt (zelfs met kromme steekwoorden, aangezien dit erg vaak besproken is).

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Behalve dat sanfranjake volkomen gelijk heeft (altijd), is een andere optie ook VNC.
Voorbeelden:
RealVNC
TightVNC