Ik kan dit nergens vinden en weet ook niet helemaal hoe je de zoekterm zou moeten omschrijven, dus als het forum of de vraagstelling niet volgens de regels is dan daarvoor excuses.
Ik heb het volgende vreemde probleem.
Ik kopieer een (bv) "rar" file van HD C: naar HD D:
Vervolgens open ik dat bestand op D: waarna het netjes opent en uitgevoerd (in dit geval uitgepakt) wordt.
En nu maak ik een nieuwe map en kopieer,knip,plak of sleep het bestand naar de nieuwe map.
Eenmaal in de nieuwe map kan ik het bestand niet meer openen
Maar dus ook niet meer hernoemen of verwijderen.
Ook na het opnieuw rebooten van mijn computer lijkt het bestand definitief verloren, tenzij ik het gekopieerd had dan heb ik altijd het origineel nog wel maar archiveren is er dan dus niet meer bij en dat lijkt mij dus geen optie op een 200GB HD.
Heeft iemand dit ooit zo zout gegeten?
Zo ja hoor ik het graag.
Thx
Ik heb het volgende vreemde probleem.
Ik kopieer een (bv) "rar" file van HD C: naar HD D:
Vervolgens open ik dat bestand op D: waarna het netjes opent en uitgevoerd (in dit geval uitgepakt) wordt.
En nu maak ik een nieuwe map en kopieer,knip,plak of sleep het bestand naar de nieuwe map.
Eenmaal in de nieuwe map kan ik het bestand niet meer openen
Maar dus ook niet meer hernoemen of verwijderen.
Ook na het opnieuw rebooten van mijn computer lijkt het bestand definitief verloren, tenzij ik het gekopieerd had dan heb ik altijd het origineel nog wel maar archiveren is er dan dus niet meer bij en dat lijkt mij dus geen optie op een 200GB HD.
Heeft iemand dit ooit zo zout gegeten?
Zo ja hoor ik het graag.
Thx