Toon posts:

Liedjes plaatsen op een 2e iPod

Pagina: 1
Acties:
  • 1.132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Apple iPod Nano. Nu heb ik ook al een tijdje een gewone iPod. Graag wil ik op mijn Nano liedjes zetten maar dat lukt niet. Software wat er bij zat heb ik al gedownload. Maar de liedjes op de Nano zetten lukt me niet. Laatst hoorde ik dat dit onmogelijk was... ik hoorde ook dat je een softwareprogramma moest downloaden zodat het wel lukt.

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:45

Bezulba

Formerly known as Eendje

nee een nano is inderdaad bedoelt om alleen maar mee rond te lopen om je nek heen, maar er kan geen muziek op.

staat toch op de doos?

Modbreak:Anders doe je even een beetje vriendelijk / behulpzaam of houd je je mond :/

[ Voor 26% gewijzigd door dawuss op 30-04-2006 17:28 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
1. Hoe probeer je liedjes erop te zetten
2. Gebruik je wel iTunes? Je zegt dat je de 'software' gebruikt maar niet 'welke'.
3. Gezien je al een iPod had vraag ik me echt af waarom hoe je daar je liedjes op gekregen hebt, en waarom je het niet op dezelfde manier doet?
4. Heb je in iTunes (de software dus) aangezet bij de instellingen van de iPod dat je de iPod handmatig wilt updaten of niet?
5. Windows, Mac OS X, Linux of iets anders als besturingssysteem?

Hoe meer je ons verteld, hoe groter de kans dat het snel opgelost kan worden.

:D/-<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Max v W schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 23:52:
1. Hoe probeer je liedjes erop te zetten
2. Gebruik je wel iTunes? Je zegt dat je de 'software' gebruikt maar niet 'welke'.
3. Gezien je al een iPod had vraag ik me echt af waarom hoe je daar je liedjes op gekregen hebt, en waarom je het niet op dezelfde manier doet?
4. Heb je in iTunes (de software dus) aangezet bij de instellingen van de iPod dat je de iPod handmatig wilt updaten of niet?
5. Windows, Mac OS X, Linux of iets anders als besturingssysteem?

Hoe meer je ons verteld, hoe groter de kans dat het snel opgelost kan worden.
Wanneer ik mijn andere iPod aansluit op de PC maakt ie zelf een "update", hij zorgt dat de andere liedjes die er nog niet opstaan automatischer op worden gezet.

Ik gebruik gewoon iTunes software.Hij update niet handmatig maar automatisch.

De iPod is 20GB en de Nano is 1GB. Wanneer ik de Nano op de docking zet zie ik dat er wel liedjes opstaan. Maar wanneer ik de Nano aanzet lees ik dat er geen liedjes in staan.

Ik heb in iTunes wel een folder aangemaakt voor de Nano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:23

breinonline

Are you afraid to be known?

Je zal de automatische sync uit moeten zetten en handmatig liedjes gaan slepen, nu is je library gelinkt aan één iPod. Andere optie is om een andere gebruiker aan te maken en die library aan de Nano te linken, dan kunnen beide automatisch gevult worden.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het...bedankt voor jullie reacties
Pagina: 1