scandyna A-25

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-02 15:04
Ik heb een pioneer SA-6300 versterker met een sony PS-212A platenspeler en 2 scandyna A-25 boxen gekocht. Ik zou graag wat meer over de boxen willen weten maar ik kan er bijna niks over vinden.
http://www.scandyna-speakers.com/html/company.asp dit is het enige wat ik er echt over kon vinden. Wie weet er iets meer over deze speakers.

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Voor mij helemaal onbekend. Je maakt misschien meer kans op www.hififorum.nl, www.hifi.nl en www.htforum.nl. :)

Groet,
Barry

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Sinds wanneer doe jij, tegen de regels in, de groeten op GoT? :D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• ruco88
Ik heb scandyna net gemaild kijken of zij me wat informatie willen sturen.

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Exirion schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 22:00:
[...]

Sinds wanneer doe jij, tegen de regels in, de groeten op GoT? :D
Ging denk een beetje vanzelf omdat ik vaak op andere forums post, je kan moeilijk alle forum-regels maar onthouden :P Rare regel trouwens, maar opzich wel begrijpelijk omdat topics anders halfvol staan met ''hallo'' en ''groeten''.

Groet,
Barry

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• ruco88
ben er achter gekomen dat het de europese variant is van de dynaco a-25 en daar is meer info over te vinden.
Pagina: 1