Ik heb sinds gisteren een Enermax 385 Watt coolergigant-voeding, welke 2x12V rails heeft. Alleen merkte ik bij `t inbouwen dat één kabel met drie 4-pinsmolexen (voor hd`s e.d.) maar enkel 5 Volt heeft. Nu heb ik voor mijn hd`s e.d. de andere kabels gebruikt, met nog wat splitters en dergelijke. Ik vraag me alleen af of dit invloed heeft op mijn twee 12V-rails. Ik krijg binnenkort een Pentium D940, en die zal naar ik aanneem wel veel van mijn 12V trekken. Wat extra info over mijn voeding: uit de voeding komen 3 leidingen met kabels: Bij de eerst leiding zit de ATX-connector, bij de tweede leiding zit de AUX-powermolex,6 pins connector en 4 pins connector. En bij de derde leiding zitten 3 kabels met aan de eerste kabel 3 4-pinsmolexen (die alleen 5 volt heeft), de tweede kabel heeft 1 4pinsmolex en 1 connector voor de floppydisk, en de derde kabel heeft 1 of 2 4pins-molexen.
Graag zou ik willen weten welke leidingen op welke 12V rails zitten, en of het invloed heeft dat ik de kabel die slechts 5 Volt niet kan gebruiken voor 12V?
B.v.d.!
p.s. bij MBM heb ik bij mijn -12V `n waarde van gemiddeld -13 en bij de +12V heb ik een waarde van 12,44. Zijn dit waardes om mijn zorgen over te maken?
Graag zou ik willen weten welke leidingen op welke 12V rails zitten, en of het invloed heeft dat ik de kabel die slechts 5 Volt niet kan gebruiken voor 12V?
B.v.d.!
p.s. bij MBM heb ik bij mijn -12V `n waarde van gemiddeld -13 en bij de +12V heb ik een waarde van 12,44. Zijn dit waardes om mijn zorgen over te maken?