Beste mensen,
Ik ben nu al een tijdje aan het klooien met Ubuntu linux, en opzich gaat het best aardig. Zo af en toe duiken er natuurlijk wel eens wat errors op waarbij ik het even niet meer weet. Zo ook nu. Gedit geeft sinds een tijdje rare errors aan als ik er een bestand mee probeer te openen d.m.v. een parameter in de console "gedit bestand.bla"...
Gedit kan ik echter wel gewoon normaal opstarten en dan een bestand openen. Iemand enig idee?
Ik ben nu al een tijdje aan het klooien met Ubuntu linux, en opzich gaat het best aardig. Zo af en toe duiken er natuurlijk wel eens wat errors op waarbij ik het even niet meer weet. Zo ook nu. Gedit geeft sinds een tijdje rare errors aan als ik er een bestand mee probeer te openen d.m.v. een parameter in de console "gedit bestand.bla"...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| (gedit:14704): GnomeUI-WARNING **: While connecting to session manager: Authentication Rejected, reason : None of the authentication protocols specified are supported and host-based authentication failed. ImportError: could not import gtksourceview Traceback (most recent call last): File "/usr/lib/gedit-2/plugins/modelines.py", line 24, in ? class ModelinePlugin(gedit.Plugin): AttributeError: 'module' object has no attribute 'Plugin' ** (gedit:14704): WARNING **: Could not load python module modelines ** (gedit:14704): CRITICAL **: gedit_plugin_update_ui: assertion `GEDIT_IS_PLUGIN (plugin)' failed ** (gedit:14704): CRITICAL **: gedit_plugin_update_ui: assertion `GEDIT_IS_PLUGIN (plugin)' failed |
Gedit kan ik echter wel gewoon normaal opstarten en dan een bestand openen. Iemand enig idee?