==
hoi
Tja, bij de meeste toch wel alle abbo's krijg je tegenwoordig een gratis modem kado / te borg / te leen. Dus veel kans geef ik dat niet.
Ik dacht m nog even in te zetten als router achter mijn kabelmodem. Maar ja: de upload is ADSL ...
[edit] Er zit wel op beide een USB ... zou dat werken? Ben benieuwd
Ik dacht m nog even in te zetten als router achter mijn kabelmodem. Maar ja: de upload is ADSL ...
[edit] Er zit wel op beide een USB ... zou dat werken? Ben benieuwd
[ Voor 14% gewijzigd door Eusebius op 02-05-2006 12:38 ]
==
hoi
Heel misschien kun je hem als USB -> Ethernet converter gebruiken, dan kun je bv een laptop zonder netwerkkaart ook laten internetten.
Meer nut weet ik er ook niet voor, ik heb hier nog een iets ouder modem van tiscali liggen (Sagem F@st 908 usb+eth), maar sindsdien we onze eigen router hebben is die ook niet meer nodig...
De reden waarom ik hem niet wegdoe is omdat hij misschien ooit terug moet naar Tiscali als we dat opzeggen, of als onze router kapot gaat...
Meer nut weet ik er ook niet voor, ik heb hier nog een iets ouder modem van tiscali liggen (Sagem F@st 908 usb+eth), maar sindsdien we onze eigen router hebben is die ook niet meer nodig...
De reden waarom ik hem niet wegdoe is omdat hij misschien ooit terug moet naar Tiscali als we dat opzeggen, of als onze router kapot gaat...
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Sja, sloop 'm open en zet er Linux op, gebruik 'm als deuropenhouder of plantenbak, sloop de componentjes eraf en maak er sierraden van, verkoop 'm, blaas 'm op, haal de inhoud eruit en gebruik 'm als duikboot, haal de ledjes eraf en maak er een zaklamp van, sloop de gouden contacten eraf en verkoop ze aan een juwelier, doe er een strik omheen en geef 'm cadeau aan een vriend, stuur 'm op naar de derde wereld, kijk wat er gebeurt als je de voedingspolariteit omdraait, maak 'm open en mod er een mini-PC in, boor er gaten in en gebruik 'm als afgiet-unit, zet 'm in de fik en doe er een regendans omheen, leg 'm bovenop een deur die op een kier staat om iemand eens flink te laten schrikken, organizeer er een wedstrijdje ADSL-modem-gooien mee, mod er knipperende ledjes en een displaytje in en doe net alsof het een bom is, gebruik 'm als anker voor een roeibootje, begraaf 'm en kijk een jaar later wat ervan over is, zet een museum op met je modem als pronkstuk, stop de gleuven dicht en gebruik 'm als verfmengbak, zet 'm onder de tafelpoot van een wiebelend tafeltje zodat dat tafeltje niet meer wiebelt, gooi 'm op het haardvuur en kijk of je high kan worden van de dampen, gebruik 'm inplaats van een bord om je boterhammen op te smeren, spuit 'm goud en mod er een window in en ga pimp-je-modem-wedstrijden winnen, gooi 'm een paar keer de lucht in om te kijken of aliens misschien geinteresseerd zijn erin, zet er groot 'alarm-installatie' op en hang 'm op in de gang, stop 'm in de magnetron, spoel 'm door de WC, gebruik 'm als presse-papier, gebruik 'm als nachtlampje voor een eventueel kleiner neefje/nichtje/..., gebruik 'm als bieropener, sloop 'm en leg de verminkte onderdelen in het bed van een vijandige mede-tweaker, desoldeer de onderdelen en probeer ze aan een elektronicazaak te slijten, bevries 'm zodat 'ie over 5 jaar nog steeds vers is, doe er spieroefeningen mee, .... Mogelijkheden zat dacht ik zo, daar kan je lijkt me zelf ook wel opkomen
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()