Ik zit hier met een PC waar WindowsXp (incl SP@) niet op wil installeren.
Heb al van alles geprobeerd, maar constant loopt de setup vast.
Eerst was dit tijdens het laden van de bestanden voor de setup, maar na vervanging van het geheugen liep hij hier wel doorheen (met paar haperingen) en blijft vervolgens hangen op het gedeelte "Windows instellingen opslaan in het register".
De ene keer loopt ie bij 10% vast...de andere keer na 25% of verder, maar NOOIT helemaal tot het einde.
Cd is niet beschadigd en ook het geheugen is goed!
Specs:
* Proc: P4 1800 Mhz
* MSI 845 Ultra
* 80 Gb HD Maxtor Diamond 9 (nieuw)
* 512 Mb DDR RAM merk: QPI
* 300 Watt voeding. (merk even onbekend)
Wat ik al heb geprobeerd:
* nieuwe HD geprobeerd, mocht niet baten
* nieuwe voeding geprobeerd....hielp niets. Nog steeds vastlopers tijdens setup.
* nieuw geheugen geprobeerd (voorheen zat er 256 Mb DDR RAM Samsung in)
* geheugen getest met Memtest. Deze loopt gewoon vast na een tijdje draaien.
Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Of misschien tips wat ik nog zou kunnen proberen? Ik heb het idee dat mn moederbord gaar is, maar wil hier toch 100% zeker van zijn voordat deze in de grijze kliko beland
Heb al van alles geprobeerd, maar constant loopt de setup vast.
Eerst was dit tijdens het laden van de bestanden voor de setup, maar na vervanging van het geheugen liep hij hier wel doorheen (met paar haperingen) en blijft vervolgens hangen op het gedeelte "Windows instellingen opslaan in het register".
De ene keer loopt ie bij 10% vast...de andere keer na 25% of verder, maar NOOIT helemaal tot het einde.
Cd is niet beschadigd en ook het geheugen is goed!
Specs:
* Proc: P4 1800 Mhz
* MSI 845 Ultra
* 80 Gb HD Maxtor Diamond 9 (nieuw)
* 512 Mb DDR RAM merk: QPI
* 300 Watt voeding. (merk even onbekend)
Wat ik al heb geprobeerd:
* nieuwe HD geprobeerd, mocht niet baten
* nieuwe voeding geprobeerd....hielp niets. Nog steeds vastlopers tijdens setup.
* nieuw geheugen geprobeerd (voorheen zat er 256 Mb DDR RAM Samsung in)
* geheugen getest met Memtest. Deze loopt gewoon vast na een tijdje draaien.
Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Of misschien tips wat ik nog zou kunnen proberen? Ik heb het idee dat mn moederbord gaar is, maar wil hier toch 100% zeker van zijn voordat deze in de grijze kliko beland