Toon posts:

Draadloze netwerkkaart niet meer te installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

mijn pa's laptop (Medion MD 41300) was helemaal verpest
en daarom hebben we hem maar geformatteerd.
Hij gaat nu weer lekker, enkel de meegeleverde drivers voor de draadloze netwerkkaart
willen na installatie niets helpen. De kaart wordt niet opgenomen of herkend in apparaatbeheer
en er is dus ook geen sprake van dat er een draadloze verbinding gelegd kan worden.
De laptop draait onder XP.

Zou iemand ons kunnen helpen?
Bij voorbaat dank,

-Dread

Verwijderd

Drivers zaten erbij? Welke WLAN kaart is het? Wellicht dat je nieuwe drivers van internet kan proberen te downloaden... Lijkt me het eerste wat je kan proberen :9

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard zocht ik naar drivers, nieuweren werkten ook voor geen meter
maar na een oudere geprobeerd te hebben werkt het weer.
Vreemd maarja, ik klaag niet.
Bedankt in ieder geval!

• ram.con
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-01 16:21

ram.con

non-profit ram

Ok, het is opgelost. Maar ik heb toch een vraagje:

Je zei dat de kaart niet was opgenomen in apparaatbeheer. Ik zit zelf al een tijdje met een dergelijk probleem: kaart in PCI slot, maar simpelweg niet zichtbaar. Wanneer/hoe loste dit zich bij jou op? Ik heb het zelf al een tijdje laten rusten, maar nu ik iemand tref met een soortgelijke ervaring... Of heb ik je verkeerd begrepen en was het slechts een driverprobleem?

Verwijderd

Kun je in de bios iets terugvinden? Wellicht dat daar nog wat te vinden is... Maak anders even een nieuw topic hiervoor aan

• ram.con
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-01 16:21

ram.con

non-profit ram

In bios e.d. heb ik al gekeken en nieuw topic is het me niet waard, heb nu al wel andere oplossingen. Ik was meer gewoon geïnteresseerd naar de ervargingen van TS. Het zijn zo van die dingen die nooit helemaal te doorgronden zijn, maar zo af en toe komt zo'n oud probleem weer boven en dan vraag ik mij af hoe anderen ermee om gaan. Meer niet. Dank in ieder geval
Pagina: 1