Ik zit al een tijdje met het volgende probleem, en dat is eigenlijk ontstaan na een nieuwe windowsinstall op mijn laptop.
Sindsdien kan ik onze printer die via mijn server aan het netwerk hangt niet meer toevoegen/installeren, ik krijg dan de volgende foutmelding:

Als ik vervolgens op ok klik dan krijg ik een scherm waar ik mag browsen naar een dir met een .INF erin, als ik dan de drivers aanklik die ik gebruikt heb om de printer op de server te installeren zegt hij dat ze incorrect voor het apparaat zijn.
Ik heb al in de event logs, laptop en server, gekeken en hier valt niets in te vinden.
Het gekke is dat ik op de pc van mijn vader nog wel de printer kan toevoegen.
Server: Win2k3 standard
Laptop: WinXP SP2
Printer: Color Laserjet 2500
edit1: Ik heb nog geprobeerd om de drivers van de pc van mijn vader af te trekken, maar daar kan ik ze niet vinden. (Niet in .inf formaat althans)
En de drivers staan toch wel geshared:
Sindsdien kan ik onze printer die via mijn server aan het netwerk hangt niet meer toevoegen/installeren, ik krijg dan de volgende foutmelding:

Als ik vervolgens op ok klik dan krijg ik een scherm waar ik mag browsen naar een dir met een .INF erin, als ik dan de drivers aanklik die ik gebruikt heb om de printer op de server te installeren zegt hij dat ze incorrect voor het apparaat zijn.
Ik heb al in de event logs, laptop en server, gekeken en hier valt niets in te vinden.
Het gekke is dat ik op de pc van mijn vader nog wel de printer kan toevoegen.
Server: Win2k3 standard
Laptop: WinXP SP2
Printer: Color Laserjet 2500
edit1: Ik heb nog geprobeerd om de drivers van de pc van mijn vader af te trekken, maar daar kan ik ze niet vinden. (Niet in .inf formaat althans)
En de drivers staan toch wel geshared:
[ Voor 13% gewijzigd door Spockz op 29-04-2006 14:10 . Reden: toevoeging ]
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8