Toon posts:

VPN verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig een VPN verbinding aan het maken.
Maar ik loop het volgende vast.
Met de netwerk verbinding maken kom je de vraag tegen ( Binnen komende verbindingen accepteren )
Ik doe dit maar dan gaat het niet goed, ik moet in me router een poort open zetten,
nu heb ik poort 1723 open gezet maar dit helpt niet ook heb ik in de router settings
de DHCP Server settings op enable gezet, dit helpt echter ook niet, wat doe ik nou verkeerd ???

Ik heb een: E-Tech Router RTBR03

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Deze vraag past prima in Hosten
Wel is het belangrijk om zelf even het een en ander aan opties te proberen. Heb je de HOWTO : Inkomende VPN verbinding en HOWTO: Windows VPN verbinding maken al doorgenomen en stap voor stap gevolgd?
Lees verder ook de Policy - Netwerken en topic 110862 door. Het is wel de bedoeling dat je wat tijd steekt in het oplossen van je probleem, en een heldere topicstart maakt, met zoveel mogelijk relevante info.
Bijvoorbeeld wat je in de logs hebt gevonden, of je wel kunt telnetten, etc etc... Verder laten je topictitels ook nog al wat te wensen over. Bij "Hosten" of "VPN verbinding" kan ik wel 1001 vragen en antwoorden bedenken. Het zal niemand in het specifiek interesseren in je topic. Zet er daarom een heldere omschrijving van je probleem in.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 13:35:
Deze vraag past prima in Hosten
Wel is het belangrijk om zelf even het een en ander aan opties te proberen. Heb je de HOWTO : Inkomende VPN verbinding en HOWTO: Windows VPN verbinding maken al doorgenomen en stap voor stap gevolgd?
Lees verder ook de Policy - Netwerken en topic 110862 door. Het is wel de bedoeling dat je wat tijd steekt in het oplossen van je probleem, en een heldere topicstart maakt, met zoveel mogelijk relevante info.
Bijvoorbeeld wat je in de logs hebt gevonden, of je wel kunt telnetten, etc etc... Verder laten je topictitels ook nog al wat te wensen over. Bij "Hosten" of "VPN verbinding" kan ik wel 1001 vragen en antwoorden bedenken. Het zal niemand in het specifiek interesseren in je topic. Zet er daarom een heldere omschrijving van je probleem in.
Yeps deze stapen heb ik gevolgt, ik heb ook poort 500 en poort 1723 van me router open gezet
maar ik blijf steeds op Fig 4 van Inkomende VPN verbinding Hangen !
Hij komt er gewoon niet langs op de één of andere manier, ik doe dit overgens met Win XP Pro + SP2

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-04 19:56
Hosten
1 thread graag.

Dit topic is gesloten.