CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Werken uitstekend en niks geen last van vegen
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
En verder zoveel mogelijk van het scherm afblijven,hoe meer je er aan zit,hoe slechter.
Ik begrijp trouwens niet waarom je je scherm nu al schoonmaakt. Je hebt hem net en als je het scherm niet aanraakt (zoals dat hoort bij een TFT) kan hij toch ook niet vies worden? Ik heb al meer dan een jaar een 20" Dell en het enige wat ik doe is hem stofvrij houden met Swiffer doekjes!
Verwijderd
En Zwifferdoekjes gebuik ik ook inderdaad voor om alleen stof te verwijderen,werkt super
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2006 13:18 ]
maar ik zou die strepen nu dus weg moeten krijgen door gewoon met het doekje zacht te wrijven?
of ben ik nu genaait en raak ik die strepen niet meer kwijt
[ Voor 11% gewijzigd door Tiduz op 29-04-2006 13:20 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Verwijderd
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2006 13:27 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Pak dan gedestileerd waterVerwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 13:25:
maak het microvezel doekje wat licht vochtig(dus een klein beetje water),en veeg dan nog eens goed over het scherm heen,zet niet de veel druk erop,dat vinden die dingen niet zo leuk
Snap nooit waarom mensen zo moeilijk gaan lopen doen met glasvezel doekjes, van die sprays waar eigenlijk exact dezelfde inhoud inzit als in Ajax.
[ Voor 59% gewijzigd door STIMPPYYY op 29-04-2006 15:18 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2006 15:25 ]
Die sprays zijn meestal alcoholen die meteen verdampen. Er blijft dan verder niks achter. In Ajax zitten geurstoffen, kleurstoffen etc.STIMPPYYY schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 15:17:
Snap nooit waarom mensen zo moeilijk gaan lopen doen met glasvezel doekjes, van die sprays waar eigenlijk exact dezelfde inhoud inzit als in Ajax.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Neem aan dat het doekje net zoiets is als een brillenpoetsdoekje.
Wanneer ga ik er dan wat van merken doe het al jaren nog nooit problemen gehadGizz schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 15:25:
[...]
Die sprays zijn meestal alcoholen die meteen verdampen. Er blijft dan verder niks achter. In Ajax zitten geurstoffen, kleurstoffen etc.
wow, dat heeft voor een gedeelte gewerkt, ik doe het later nog een keer, bedankt ik heb als stukken minder strepen en het was dus heel simpel!Gizz schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 13:27:
Adem eens op je scherm (doe ik ook met fotoapparatuur en CRT-schermen). Even met een micro doekje erover en klaar ben je.
Brillen doekje gewoon niet vochtig maken.
Have a great day
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Werkte op zich vrij goed, ik heb er tenminste geen vlekken of vegen aan over gehouden...
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Bevochtigen met water en dan wrijven en niet al te veel druk uitoefenen!
Daar doe ik het tenminste mee...(bril/tft/tv/vrijwel alles wat krasgevoelig is)
Het schijnt dat er in theedoeken geen (rare) houtvezels zitten.
Je kunt het wel schoonmaken met hetzelfde doekje, maar gebruik dan een DROGE punt. Dus er op spuiten, 'inwrijven' met het doekje, en dan goed WEGHALEN met een droge punt! Als je ergens strepen hebt kun je die gewoon "schoonmaken".
United we stand, and divided we fall
Verwijderd