Toon posts:

IE en FF tonen geen gif's in yahoo.com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers

Ik heb sinds kort een nogal vreemd probleem. Ik heb een draadloos netwerk geïnstalleerd zodat ik rustig op mn laptop kan werken en surfen. Ik heb natuurlijk (like every tweaker should do) onmiddelijk Firefox geïnstalleerd met alle nodige plugins (Flash, Shockwave, Java) zodat ik veilig kan genieten van alle multimedia op het net. Nu vreemd genoeg zie ik nooit de gif afbeeldingen (mail, briefcase, finance, ...) op yahoo.com Ook in Yahoo-mail (beta) zie ik de werkbalk vr de opmaak in mails niet. Op andere sites zie ik wel alles. Ik heb hetzelfde probleem in IE. Als ik nr de websites van Flash of Shockwave ga, zie ik alle animaties dus het ligt niet aan de plugins. Mn windows firewall is uitgeschakeld en ik heb ook al mn tiny personal firewall uitgeschakeld. Ik werk met Win XP Pro en Avast Virus Scanner. Kan het misschien aan mn Router liggen? Dit is een Linksys WRT54GS v5.1 router.

Bedankt voor alle intelligente opmerkingen :Y)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Geef eens een URL van een gif die jij niet ziet? Als je het in beide browsers hebt zal het ongetwijfeld aan je systeem dan wel je netwerk liggen. Heb je het op andere systemen in hetzelfde netwerk ook?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Windows Servers en Software >> Client Software Algemeen

[ Voor 16% gewijzigd door elevator op 29-04-2006 14:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/ww/bt1/ml.gif
het zijn gewoon die logo's die je vanboven te zien krijgt als je naar yahoo.com gaat. Dus Briefcase - Music - Adresses - Yahoo Logo - mail - my yahoo - messenger (bij mij toch)

PS: Bedankt voor de 'redirect' Elevator

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Misschien is je hosts bestand (C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts) aangepast en staat er een regel als:

127.0.0.1 yimg.com

Verwijderd

Topicstarter
127.0.0.1 yimg.com staat er inderdaad in. Moet ik dit aanpassen of gewoon verwijderen?

Thanx

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, probleem is van de baan!

You guys rule! :Y)

[slotje]

Verwijderd

Ik vraag me af hoe zoiets erin komt. Doet 1 of ander programma dat?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 22:01 ]

Pagina: 1