Toon posts:

Hellup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal.

ik heb laatst een bericht gepost dat mijn gforce 2 GTS defect was. Nu heb ik morgen een lanparty, en ik wil toch wel showen met mijn GForce 2 eigenlijk. Ik denk dat ik niet direct een nieuwe krijg van die winkel. Maar ik werk zelf ook in een winkel en in het burgelijk wetboek staat dat ik een apparaat binnen een maand kan terugbrengen en krijg je je geld terug. Maar ik heb daar alleen geen solide bewijs van. Weet iemand waar ik het brugelijk wetboek kan vinden en het uitprinten zodat ik morgen dat die vent onder zijn neus kan stoppen. want als die me geen nieuwe kaart geeft wil ik mijn geld terug dan ga ik wel naar een andere winkel.
als iemand wat weet laat het mij aub weten

alvast bedankt.

mzzl

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op woensdag 24 januari 2001 23:32 schreef Mclain het volgende:
Ik denk dat ik niet direct een nieuwe krijg van die winkel
Waarom niet dan? Wat heb je ermee uitgespookt?>:)

Weet niet precies waar het staat in de Burg. Wetb.- probeer http://www.minjust.nl/

Maar voordat je het aggressief onder z'n neus gaat stoppen, moet je wel ff nadenken- probeer eerst gewoon zielig/onschuldig/onwetend "Hij doet het niet :'(" over te komen. Meestal werkt dat x-keer beter. Als hij dan nee zegt, nog niet het BW bovenhalen. Gewoon ten allen tijde vriendelijk blijven, maar nooit je ongelijk toegeven.

Trouwens, al heb je een paar dingen gedaan met de kaart die niet helemaal onder garantie vallen;), pas vertellen als de winkelier dat vraagt.
Nooit onwaarheden vertellen, dat is DOM
Maar nog dommer is om binnen te komen en te roepen dat hij het opeens niet meer deed nadat je de heatsink eraf gebeiteld hebt|:( Laat hem daar maar zelf op komen...

Oslik blyat! Oslik!

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Ja, goed'ndach m'neer ik heb mijn GeForce2 GTS in het stopcontact geduwd en nu doet ie ut nie meer... :?

Das nie zo mooi voor u...

Nee, das nie zo mooi voor U! Mah ik vanguh?

:+

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Is teruggaan naar de winkel hierom soms lastig ?....
Op donderdag 28 december 2000 23:00 schreef Mclain het volgende:
Hoi allemaal,

Ik heb een aantal maanden geleden een Elsa Erazor III Pro video in/out gehaald. Nu is dat ding kapot. Ik krijg geen beeld als ik hem aansluit op een BNC monitor. Wel als ik sub-D gebruik. Maar ik heb hem 2 maanden geleden terug gebracht en vandaag heb ik hem terug gekregen. Ik heel blij want ik kon weer fatsoenlijk gamen en ik kon weer capturen. Ik stop die kaart erin en mijn pc begint te piepen als een gek. Videokaart in een ander systeem gezet maar nog niks. Blijkt die nieuwe kaart dus ook kapot te zijn. Ik heb het nu wel een beetje gehad en ik wil nu een andere kaart hebben omdat ik niet weer 2 maanden wil wachten op een andere kaart. Nu heeft die winkel waar ik hem gekocht heb ook andere kaarten. Maar ik wil eigenlijk weer een Elsa met Video In. Wat raden jullie mij aan. Ik heb al eens een asus v7700 geprobeerd, maar mijn oude elsa was nog sneller. Daarmee haalde ik 60+ frames per seconde mee met unreal op 1024x768 32 bit. Dus als iemand wat weet, laat het dan effe weten.

Alvast bedankt,

Mclain

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Topicstarter
Die winkel heeft gewoon een kutservice. Bij ons in de winkel als je daar een kapotte videokaart langsbrengt wordt die binnen 15 minuten getest en krijg je meteen een nieuwe mee. Maar die winkel waar ik die kaart heb gekocht neemt dat ding in, en bij mijn vorige videokaart moest ik 2 maanden wachten, omdat zij weer moesten wachten op Elsa. Daarom wil ik dus nu direct een nieuwe of mijn geld terug. Met de kaart is niks gebeurd waardoor die buiten de garantie zal vallen. Ding is nog nooit eens overgeklokt geweest. Maar ik wil dus eigenlijk vandaag nog een Gforce 2 in mijn systeem. En dat is of een niwue van bij hun uit, of mijn geld terug en dan ga ik me wel bij een andere winkel een Elsa kopen.

mzzl

Verwijderd

Burgerlijk wetboek wellicht in de plaatselijke bibliotheek ?? Kopietje maken ?? Ja, ik weet da's ouderwets, maar 't ding staat echt niet geheel online.... 8-)
Pagina: 1