[titel] Nec gaat chip produceren voor Wii

Pagina: 1
Acties:

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:49
Misschien is het handiger om er van te maken Nintendo Wii in dit artikel (nieuws: Nec gaat chip voor Nintendo Wii produceren). Het punt is dat de naam donderdag (avond) bekend is gemaakt(nieuws: Nintendo Revolution heet voortaan Wii). Ik kan me dus voorstellen dat weinig mensen nog weten wat de Wii is. Door er Nintendo voor te zetten wordt het al een stuk duidelijker. Ik denk daarom dat het verstandig is om i.i.g. voorlopig te praten over de Nintendo Wii.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat de titel een woord mist is niet een ramp, dat kan namelijk uitgelegd worden door een link in het artikel. De chips die NEC gaat produceren zijn echter geen grafische chips, maar een soort all-round chip die ook de I/O en signaalverwerking voor zijn rekening neemt. Ik heb er eveneens bijgezet dat de processor van de Wii afkomstig is van IBM.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Als we willen dat geinteresseerden in de Revolution dit artikel ueberhaupt lezen, is een vermelding in de titel natuurlijk wel zo nuttig, dus die heb ik er toch maar even tussengeplakt - ruimte zat, nietwaar :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.