@Djoekie
- Het "goedkoopste" is idd de Umbra en Azura star
- De Umbra quest is een behoorlijke pitte "quest"
spoiler:ze blijkt heel moeilijk te verslaan zijn op "lagere" levels <20 er zijn andere manieren om haar te verslaan een daarvan is een manier om haar te lokken naar de guards helemaal terug in dichtstbijzijnde town... de andere manier is constant met magic of arrows op haar te schieten op een verhoogde plek, als je de quest begint zonder deze officieel gekregen te hebben dan kan je een bounty op je hoofd verwachten, maar als je het officieel wilt doen dus eerst de quest als opdracht krijgen dan kan je dit pas op minimaal level 20 dacht ik...
- Om de will o wisps te verslaan op wat lagere levels kan je met jouw character de adraneline rush gebruiken (hiermee zet je je redguard als het ware op overdrive, fortify healthe, strength...etc) en dan met je beste zwaard er op los rammen... 1 voor 1 niet een hele bende tegelijk mocht je die tegen komen... (omdat je magicka laag is en waarschijnlijk je alteration ook laag (?) heb je waarschijnlijk niet de keuze om ook een magic shield te gebruiken..?).
- je kan elke magische zwaard gebruiken en die zwaard hoeft niet gevuld te zijn om die will-o-wisps te slopen...
- Mocht je inderdaad met de fightersguild bezig zijn, probeer dan gewoon door te zetten dan krijg je op een gegeven moment -->semi-spoiler:
spoiler:Een quest waarbij je met de adviseur van de guild hoofd, een cave gaat "schoonmaken" lees: iedereen slopen. In deze quest is de "eindbaas" van die cave in bezit van een goede wapen in mijn geval was dat de 'sinweaver' met die wapen kan je makkelijker de will-o-wisps aan in de toekomst...
- Mocht het echt hopeloos gaan met will-o-wisps dan kan
spoiler:je lid worden van de mages guild en na de eerste quest van de mages guild kan je je eigen staff laten maken, ik heb een staff laten maken die fireballs schiet... hiermee kan je in het begin de moeilijkste monsters e.d. slopen LET WEL OP als je laden te duur vind (wat ik ook vind) dan moet je staff alleen gebruiken om de moeilijkere monsters te slopen, die staff moet ook gevuld worden van tijd tot tijd...misschien is een drain magicka eigenschap voor die staff ook wel handig...dat moet je even uitproberen. (je wordt voor het maken van je staff begeleid door de maker van je staff door middel van vragen...je ziet het vanzelf wel als deze quest (guild) aanneemt...
- Belangrijke aanvulling op vorige punt
spoiler:De sterkte van je staff hangt misschien af van de level waarin je magicka ligt. Dus als je de staff fireballs wilt laten schieten dan moet je misschien een "hoge" level in destruction hebben? Dit weet ik dus niet zeker, dus mocht je voor die staff gaan, zorg dan dat je een save klaar hebt liggen van voordat je lid wordt van mages guild. Misschien staat de mages guild je helemaal niet aan of iets dergelijks dan kan je in iedere geval terug naar de situatie voordat je lid werd van de mages guild (mocht de staff uiteindelijk tot niks oplopen...)
Dit zijn wat suggesties om op "lagere" levels misschien wat moeilijkere tegenstanders aan te kunnen, mocht ik ergens fout zitten of wat gemist hebben ik sta open voor suggesties...