Toon posts:

Massale, maar tijdelijke overstap naar OGR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat net effe op http://www.teamanandtech.com/speed.asp te rekenen:
- we staan ruim 13M voor in RC5
- 1M blokjes is plm 650.000 GNodes
Dit komt ongeveer overeen met 1.100.000MHz aan PII's

650.000 x 13 = 8.450.000 GNodes
Als we TA in rc5 1M per dag laten inlopen, kunnen we ze zelfs in die 13 dagen in OGR inhalen!

Zullen we een actie starten voor een tijdelijke overstap naar OGR, waarin 1.100.000MHz (24/7) het doel is en dan tegelijk overstappen? Of bederft dit de competitie?

(Overigens is DPC in RC5 goed voor zo'n 3,3 THz aan PII of III >:):7 :Y) :P)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 24 januari 2001 23:30 schreef aginor het volgende:
Ik zat net effe op http://www.teamanandtech.com/speed.asp te rekenen:
- we staan ruim 13M voor in RC5
- 1M blokjes is plm 650.000 GNodes
Dit komt ongeveer overeen met 1.100.000MHz aan PII's

650.000 x 13 = 8.450.000 GNodes
Als we TA in rc5 1M per dag laten inlopen, kunnen we ze zelfs in die 13 dagen in OGR inhalen!

Zullen we een actie starten voor een tijdelijke overstap naar OGR, waarin 1.100.000MHz (24/7) het doel is en dan tegelijk overstappen? Of bederft dit de competitie?

(Overigens is DPC in RC5 goed voor zo'n 3,3 THz aan PII of III >:):7 :Y) :P)
Now let me think...NO
Ik zal het weereens genuanceerd verwoorden: Ben je helemaal van de pot gerukt :?

Verwijderd

T'is een mooi plan maar ik denk niet dat je de massa over kan halen...

Verwijderd

heel veel mensen kunnen niet 1-2-3 bij de koeien die ze uitgezet hebben. dat gaat moeilijk worden.

• DSmarty
  • Niet online
Op woensdag 24 januari 2001 23:37 schreef stappel het volgende:
heel veel mensen kunnen niet 1-2-3 bij de koeien die ze uitgezet hebben. dat gaat moeilijk worden.
Stappel, lees jij nooit jouw icq berichten???

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik heb wel eens het idee dat vergeten wordt dat het rc5-64 gebeuren gaat om het vinden van de sleutel. De eerste plaats is uiteraard erg belangrijk maar doorgrazen naar de winnende sleutel ook.

De winst op OGR en tegenwoordig ook GF is al groot. TA is sowieso wel aan de beurt. Er zijn sowieso al veel verschuivingen op het moment. Laat dat zich eerst maar eens stabiliseren.

Just Kex's opinion ;)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
aginortje! "Are you on drugs? Cause if you are, can I have some?" :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Topicstarter
Drugs?
ja! Uitdagingen en Stats! :)

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 25 januari 2001 08:00 schreef Mr_Atheist het volgende:
aginortje! "Are you on drugs? Cause if you are, can I have some?" :)
Bij welk loket, waar kan ik me aansluiten. ;)

Verwijderd

Humz ik vind dat overstap plan matig ik vind dat we als dpc met rc5 boven de 2KK per dag moeten blijven.

2 mil. a day keeps TA away..

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 23:37 schreef DSmarty het volgende:

[..]
Stappel, lees jij nooit jouw icq berichten???
ja hoor. maar zolang ik nog geen authorisatie van je terug heb gehad, heb ik het gevoel dat ik niet gewaardeerd word en wacht wel af.

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Op woensdag 24 januari 2001 23:37 schreef stappel het volgende:
Inderdaad. Weet jij wel niet hoeveel werk me dat gaat kosten ? Als ik overstap dan doe ik het goed en niet voor een paar dagen.
Sjit ... dan moet ik 32 pc's omzetten, waarvan ik voor 28 pc's een kleine week nodig heb .. DUSSSSS
NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO
8-)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

Plakken we meteen een GF week erachteraan, staan we daar ook op 1 :)

leuk bedacht, maar helaas niet erg realistisch, het geeft trouwens wel aan hoeveel CPU tijd er in RC5 gaat zitten in vgl met andere projecten.

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
leuk bedacht, maar helaas niet erg realistisch
mjah, ach... niet iedereen wil meewerken (DSmarty enzo >:)) maar ik vind het wel een strak plan :)
het geeft trouwens wel aan hoeveel CPU tijd er in RC5 gaat zitten in vgl met andere projecten.
dat krijg je met die DSmarty figuren die de hele tijd zeggen dat RC5 alles is en de rest nix >:)
nahjah en ook een beetje (heeeeel klein beetje) omdat eerst alleen RC5 aandacht kreeg en we daar naar 1 moesten, en velen houden daaraan vast, en OGR is heiligschennis (ofzoiets :)) :z

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
ik doe ondertss ogr met me gig totaal aginor :)
strak plan btw!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Voor een pc thuis zou het kunnen, maar die bij mij op school begin ik niet aan. Het heeft me meer dan een week gekost om elke pc te assimileren ... dus kost he me minstens zoveel tijd om het weer te veranderen ... en daar bedank ik toch eigenlijk wel voor.
Maar ik denk dat er wel een tijd komt dat wel met het team over stappen naar een ander project ... en dan zal ik wel aan de bak moeten (vrees is) :9

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 25 januari 2001 09:54 schreef stappel het volgende:

[..]
ja hoor. maar zolang ik nog geen authorisatie van je terug heb gehad, heb ik het gevoel dat ik niet gewaardeerd word en wacht wel af.
:P
Heb ik je inmiddels wel gegeven hoor.
BTW: Ik heb jou nodig hoor, dus ik zal me heerlijk onderdanig en waarderend opstellen ;)

Verwijderd

nou nou :o

Verwijderd

Topicstarter
...en een 766 gaat 24/7 OGR doen :)
Pagina: 1