Toon posts:

Hardeschijf zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een Compaq Presario SR1819 gekocht. Zie hier voor specificaties --> http://h10010.www1.hp.com...61-12355680-72167495.html

Ik wou een extra harde schijf van samsung van 250 gb in mijn pc plaatsen. Dat is gelukt. Nu start ik mijn pc op en zie ik maar 33,9 gb. Er is maar 1 partitie zichtbaar :S update van de bios doet die overigens ook niet !

Wie kan mij helpen alvast bedankt

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Kijk hier eerst even: OM FAQ / hard-disk limieten :)

[ Voor 14% gewijzigd door Satch op 29-04-2006 11:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gelezen. Maar de oplossingen die daar staan kunnen mij helaas ook niet helpen :'(

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:04

SpamLame

niks

Dus extra controller kopen of pech hebben :?

• Goat
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-04-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 11:13:
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een Compaq Presario SR1819 gekocht. Zie hier voor specificaties --> http://h10010.www1.hp.com...61-12355680-72167495.html

Ik wou een extra harde schijf van samsung van 250 gb in mijn pc plaatsen. Dat is gelukt. Nu start ik mijn pc op en zie ik maar 33,9 gb. Er is maar 1 partitie zichtbaar :S update van de bios doet die overigens ook niet !

Wie kan mij helpen alvast bedankt
Heb je je schijf geformatteerd? Wat zegt schijfbeheer ervan?

[ Voor 3% gewijzigd door Goat op 29-04-2006 11:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem ook geformateerd. Schijfbeheer geeft geen foutmeldingen. Ik heb ook nog via fdisk gekeken maar daar zie ik ook maar 33,9 terwijl die echt 250 is. Schijf is net nieuw

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 22:33

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Kijk eens naar de jumpers van de hardeschijf, mogelijk dat de jumper op de 30GB cap. staat.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb hem op slave staan. Wel goed idee :*)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 11:19:
Heb ik al gelezen. Maar de oplossingen die daar staan kunnen mij helaas ook niet helpen :'(
Dus dan post je ipv in OM zelf maar een topic in PMG :?

Alsof de limieten van je hardware per suborum anders zijn 8)7

Sowieso geef je te weinig info om je te kunnen helpen, je zegt bijvoorbeeld niet:
- wat de limiet van het moederbord van die Compaq is
- of een BIOS update geholpen heeft
- welk OS je draait
- of je OS de schijf wel goed herkent als je hem in BIOS nadrukkelijk uitzet

etc. etc. etc.

GoT is geen helpdesk, het is de bedoeling dat je zelf de moeite doet je problemen op te lossen en dat als je er niet uitkomt en je toch een topic opent, je ook exact meldt wat je zelf allemaal geprobeerd hebt. Dat ontbreekt hier helaas schromelijk :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.