cas2/3 verschil ook op bx board?

Pagina: 1
Acties:

• No use for a name
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-06-2022
ben nogal nieuw op dit gebied ... :P
maar maakt het op een bx-bordje( abit be6-2) wel te verstaan ook uit of je cas 2/3 geheugen hebt?...moet je dat instellen of gaat dat vanzelf?..of nie mogelijk bij bx..?

als ik 128 mb cas2 wil kopen voor welk merk moet ik dan gaan...corsair cas 2....mushkin ...ander goedkoper alternatief....(altijd leuk voor de portomonee natuurlijk) *D ?

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 15:14
Ik heb toevallig eeb be6-II en ik draai Mushkin Rev2 PC133 CAS2. Het is nog sneller, vooral in photoshop, en je tuned gewoon je pc zover mogelijk dus ook dit. Dat instellen moet je ff in de BIOS doen, CAS latency lager zetten. Spreekt voor zich pak de handleiding erbij en leef je uit. Heb geen zin om te booten en te kijken waar het psies zit, zit van me uptime te genieten, win2k is best lief. Maarjah alternatieven voor cas2, zijn ook infineon en dane-elec.

• No use for a name
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-06-2022
hm das gunstig, toch leuk zo'n be6-2 :7
ga denk ik voor de mushkin rev3 nu redelijk goedkoop en available duz....als je corsair koopt kun je net zo goed paar tientjes bijlappen voor het "echte spul"
thnx

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 15:14
Rev3 is leuk, alleen 128MB DIMMs toen ik de laatste keer checkte en das te weinig ;)

Heb dit geheugen al bijna een jaar nou geloof ik, toen was er nog niet eens sprake van rev3.

Is ook maar tijdelijk systeem dit :)