[Shockwave] Werkt niet, word er gek van!

Pagina: 1
Acties:

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-06 14:01

Jammie

Da's pas lekker!

Topicstarter
Mijn kinderen spelen Habbohotel op mijn thuis-pc (P3 1Ghz, 512 RAM, WinXP, Geforce 2 MX 100/200, Soundblaster, verder niks bijzonders). Het spel werkt met de Macromedia Shockwave Player. Na een fatale crash en een nieuwe geslaagde herinstallatie van XP werkt alles weer, behalve die verdomde Shockwave.

Ik ben al weken aan het prutsen en zoeken, maar zie nog elke dag de teleurgestelde gezichtjes van mijn dochtertjes. Dus ten langen leste dan maar op dit serieuze forum geprobeerd. ;)

Ik heb de nieuwste versie van Shockwave, die zichzelf web-based maar ook als installer prima installeert. Maar hij werkt dus niet. Flash doet het overigens wel. Verder de nieuwste Nvidia-driver geïnstalleerd en Directx 9.0c. Ik heb de installatie keer op keer verwijderd en herhaald, zonder succes.

Op mijn eigen thuis-pc, die bijna vergelijkbaar is, werkt Shockwave wel. Het vreemde is ook dat in de Windows-map Downloaded Program Files bij mij de Shockwave ActiveX staat en Shockwave Flash Object, maar in diezelfde map op de pc van mijn dochtertjes niet.

Graag hulp, want anders gaat papa wel heel erg af...

[edit:] In Firefox werkt Shockwave nu wel (voor de herinstallatie van XP overigens niet). Ik kan me dus weer vertonen. Maar toch graag antwoord om mijn frustratie van de afgelopen weken te kunnen wegpoetsen.

[ Voor 9% gewijzigd door Jammie op 29-04-2006 02:13 ]

Verwijderd

Om welke browser gaat het nu? Want ik zie alleen Firefox voorbij komen die werkt, maar dan heb je ook nog Opera, Internet Explorer, etc, etc