Geen geluid bij divx films en mp3 na installatie tv-kaart

Pagina: 1
Acties:

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Topicstarter
Ik heb vanmiddag een Pinnacle tv kaart geinstalleerd en alles werkt correct. Ik heb gewoon geluid bij tv kanalen. Toen net wilde ik een film kijken maar ik kreeg helaas geen geluid meer te horen. Ik heb van alles geprobeerd maar niets lukte. Ik heb daarna de tv kaart software gewist, de kaart eruit gehaald en het geluid was er nog steeds niet.

Ik heb daarna alle codecs gewist, opnieuw geinstalleerd maar tevergeefs. Ook verschillende combinaties van codecs geprobeerd.

Na de installatie van de tv kaart heb ik geen geluid meer (behalve bij tv kanalen).

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Verwijderd

Welke OS?

Ga eens naar start-configuratiescherm-geluiden en audio apparaten.

Bij Volume tabje geavanceerd. En kijk hier of er een schuifje naar beneden staat of dat er een vinkje ergens aanstaat zodat het geluid gedempt word

• QUILIX

QUILIX

zZzZzZz.....

Topicstarter
Windows XP.
Het geluid is niet gedempt, heb ik al gekeken.

- Gekeken of iets gedempt was
- TV Kaart eruitgehaald, software gewist, geen geluid
- Codeds gewist, opnieuw geinstalleerd, geen geluid
- Andere codecs geprobeerd, lukte ook niet
- AC3 filter had ik al
- TV Kaart weer in de kast gezet, software geinstalleerd, wel geluid bij tv kanalen geen geluid bij divx films en mp3 muziek
- Weer eruit gehaald, alles gewist, geluidskaart opnieuw geinstalleerd, codecs opnieuw, nog steeds geen geluid.

Verwijderd

vreemd probleem dan. Je zou kunnen proberen om een systeemherstel uit te voeren naar een punt voordat je de tvkaart geinstalleerd hebt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2006 01:37 ]

• QUILIX

QUILIX

zZzZzZz.....

Topicstarter
Systeemherstel heeft het opgelost. Ik heb het een dag voor de installatie van
de tv-kaart gezet en alles werkt nu correct.
Bedankt _/-\o_

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Had je ook al eens geprobeerd de drivers van je geluidskaart / onboard geluidschip opnieuw te installeren?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Pagina: 1