[PC] CTRL Blijft hangen

Pagina: 1
Acties:
  • 830 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-12 13:12
Hallo,

de laatste tijd heb ik een eigenaardig probleem. Elke keer als ik net een site op internet gevonden heb waar ik lang naar op zoek was, of als ik net effe lekker zat de battlefield 2'en :p hang in een keer mijn CTRL toets zogenaamd vast. Dan buk ik bijvoorbeeld heel de tijd in games en in word en IE ziet hij die knop als "sneltoets" dus kan ik nix meer typen. Mischien zul je denken dat dat mijn toetsenbord is, maar dat is het niet. Als ik windows (xp) weer opnieuw opstart dan doet hij het weer :S . Oja, en ook het schermtoetsenbord doet het dan niet meer (in windows zelf) Iemand iedee'en hoe ik dit kan verhelpen?

alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door ReX_NL op 28-04-2006 22:51 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-12 19:20
kan wezen dat je linker ctrl blijft hangen en dan moet je juist op de rechter drukken om het weer te laten doen. zoiets had ik ook met mn shift op een ander toetsenbord.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb je al een ander toetsenbord geprobeerd ?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

start > settings > control panel > accessibility options > stickykeys > settings

Daar ergens iets aanstaan?

• ReX_NL
Fairy schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 00:05:
start > settings > control panel > accessibility options > stickykeys > settings

Daar ergens iets aanstaan?
Nee daar heb ik nix aanstaan. En een nieuw toetsenbord daar licht het niet aan. Want als mijn ctrl zogenaamt vast hangt, dan werkt mijn Onscreen toetsenbord ook niet meer. Ook heb ik al een virus scan gedaan maar die vind niets.

• ReX_NL
ik heb nu even een paar nieuwe toetsenborden gebrobeert, maar dat heeft geen zin gehad.

heeft iemand nog idee'en? want dit is heel erg irriterend
Pagina: 1