Toon posts:

Samsung LCD welke zal ik halen?

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zat zo eens tekijken om een Samsung LCD tehalen nu zag ik een leuke LE32R71B maar ik zag weer dat hij 14ms heeft en de LE32M serie heeft 8ms nu zijn er weer wat verschillende onder de Mserie zoals de M51 en M61.

Ik gebruik de tv ook voor de xbox360 en veel voor me pc voor gaming en andere zaken.

Ik heb zo ook eens de thread doorgelezen van de samsung lcds maar kom er maar niet uit welke beter zou zijn om tehalen.

Iemand een iedeetje??

MVG Misq2k

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Dit past misschien beter in het Samsung-topic, maar ik denk dat de LE(27 of 32)M51B de beste is. Dit is het nieuwste model (of niet meer?) die alles heeft wat je maar wil.
edit: Ook belangrijk: Dees hierboven heeft 8ms, toch is heel soms een beetje ghosting te zien. Let dus op dat je sowieso niet trager als 8ms koopt, anders kan je er misschien veel last van krijgen.
(Denk hierbij aan reclameborden van een ijsbaan bij NOS-sport bv)

De LE27T51 (die compleet zwarte) heeft bv geen HD-ready logo, waar je later misschien mee zit.

Wel nog een adviesje voor de winkel: 4Launch.nl (omdat het goedkoop is) of Mediamarkt vanwege het ruime aanbod :)

Su6 :)

[ Voor 26% gewijzigd door DarthPlastic op 28-04-2006 23:29 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het verschil tussen de M61 en de M51 ?? alleen de kleur ( 61 zwart zilver 51 Zwart)

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Kan je die schermen die je noemt wel aansluiten op een xbox360?

Ik dacht dat ik een ander forum zat, oeps :)

[ Voor 31% gewijzigd door HyperMan op 28-04-2006 23:45 ]

Hier komt iets hips te staan

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:56
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 23:41:
Wat is het verschil tussen de M61 en de M51 ?? alleen de kleur ( 61 zwart zilver 51 Zwart)
Een beetje onderzoek mag je zelf ook wel doen in plaats van het te vragen. Kijk eens op de site van Samsung zelf en vergelijk de specs. Een andere handige site is kieskeurig.nl. Ik ga ze niet specifiek opnoemen, want ik zou het namelijk op bovenstaande sites vinden en dat kun je beter zelf doen. Leer je er nog wat van ook. Uit mijn hoofd kan ik je wel vertellen dat het contrast hoger is volgens mij is de kijkhoek ook groter.

Verder groeten we elkaar niet op GoT, zie FaQ waarom. En zoals JvS het zegt met speakers: Ga naar de winkel en kies gewoon wat je het beste vindt. Nu moet ik toegeven dat de TV's vaak brak staan ingesteld, maar je kan altijd je eigen laptop/materiaal meenemen en gewoon vragen of je dat beeldscherm mag testen.

In de grotere zaken als IT's en MM staan de door jou genoemde TV's gewoon opgesteld en kun je goed zien wat de werkelijke verschillen zijn. Als ik jou was zou ik toch ook naar de R71 kijken, die heeft een game-mode voor de XBOX360, wat wel goed schijnt te werken. Het is eingelijk niet meer dan een bepaald profiel met instellingen, maar toch geeft het een mooi(er) beeld.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 23:41:
nu zag ik een leuke LE32R71B maar ik zag weer dat hij 14ms heeft
Mag ik vragen waar je dat in hemelsnaam hebt gelezen? Zie Samsung.nl voor de werkelijke reactietijd.

[ Voor 51% gewijzigd door Roet op 29-04-2006 00:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Roet schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 00:01:
[...]

Een beetje onderzoek mag je zelf ook wel doen in plaats van het te vragen. Kijk eens op de site van Samsung zelf en vergelijk de specs. Een andere handige site is kieskeurig.nl. Ik ga ze niet specifiek opnoemen, want ik zou het namelijk op bovenstaande sites vinden en dat kun je beter zelf doen. Leer je er nog wat van ook. Uit mijn hoofd kan ik je wel vertellen dat het contrast hoger is volgens mij is de kijkhoek ook groter.

Verder groeten we elkaar niet op GoT, zie FaQ waarom. En zoals JvS het zegt met speakers: Ga naar de winkel en kies gewoon wat je het beste vindt. Nu moet ik toegeven dat de TV's vaak brak staan ingesteld, maar je kan altijd je eigen laptop/materiaal meenemen en gewoon vragen of je dat beeldscherm mag testen.

In de grotere zaken als IT's en MM staan de door jou genoemde TV's gewoon opgesteld en kun je goed zien wat de werkelijke verschillen zijn. Als ik jou was zou ik toch ook naar de R71 kijken, die heeft een game-mode voor de XBOX360, wat wel goed schijnt te werken. Het is eingelijk niet meer dan een bepaald profiel met instellingen, maar toch geeft het een mooi(er) beeld.

[...]

Mag ik vragen waar je dat in hemelsnaam hebt gelezen? Zie Samsung.nl voor de werkelijke reactietijd.
Bij radio Modern hier in Dordrecht stond dat op het bordje in de winkel dat de r71b 14ms was zie net dat hij op de website van samsung 8ms is. Kan je nagaan.

Ik heb al heel wat rond gekeken op samsung.nl maar zie niet echt grote verschillen zoals je zei alleen het contrast en kijkhoek van een paar graden meer en de behuizing, al die andere dingen zeggen me weinig die op de website staan met die stekkertjes enzo. ( TV NOOB vandaar )

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2006 08:36 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

maar je kan ze wel gewoon bekijken :)

Over al deze tv's loopt al een topic.
[rml][ LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series )[/rml]

[ Voor 28% gewijzigd door JvS op 29-04-2006 11:35 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1