Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Je vindt het vast niet erg dat ik deze van PMG move naar AV
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik had hem toch in V&B geplant?Abbadon schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 21:31:
Je vindt het vast niet erg dat ik deze van PMG move naar AV
Videokaarten (Check, FX5700
Maar thnx
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ik heb zelf een 6600GT met DVI -> HDMI naar een Panasonic PT-AE700 lopen, maar daar kan ik gewoon de boel van het scherm middels de native resolutie aansturen. (1280X720 dus)
Heb je al wat rondgespeelt met de "theater modes" en advanced settings binnen het Forceware control panel? Lijkt mij dat je toch gewoon de beamer met de native resolutie aan moet kunnen sturen. Er staat mij iets bij dat ik daar ook een "overscan" knopje heb aangetroffen, die bij mij echter uit staat. Geen idee trouwens of de beschikbare opties van de driver verschillen per videokaart.
Heb je al wat rondgespeelt met de "theater modes" en advanced settings binnen het Forceware control panel? Lijkt mij dat je toch gewoon de beamer met de native resolutie aan moet kunnen sturen. Er staat mij iets bij dat ik daar ook een "overscan" knopje heb aangetroffen, die bij mij echter uit staat. Geen idee trouwens of de beschikbare opties van de driver verschillen per videokaart.
Aannames zijn fataal.
Heb je ook al gekeken naar de instellingen van je projector??
In mijn Z3 zit namelijk ook ergens een optie voor overscan verborgen. Geen idee waarom dit erop zit, want als ik een 720p projector koop, wil ik van elk pixeltje optimaal genieten. En daar past nou eenmaal geen overscan bij.
Dus check ff je projector, want de overscan instellingen van je videokaart werken volgens mij alleen maar op de TV-out aansluiting.
In mijn Z3 zit namelijk ook ergens een optie voor overscan verborgen. Geen idee waarom dit erop zit, want als ik een 720p projector koop, wil ik van elk pixeltje optimaal genieten. En daar past nou eenmaal geen overscan bij.
Dus check ff je projector, want de overscan instellingen van je videokaart werken volgens mij alleen maar op de TV-out aansluiting.
Nee, hij stond in PMG schatAtlas schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 22:55:
[...]
Ik had hem toch in V&B geplant?
Videokaarten (Check, FX5700) en Beeldkanon (Hitachi ding
) leek me wel een mooie
Maar thnx
Ik kan nu even niet bij m'n eigen pc met nVidia kaart om dit te precies te controleren, maar de foreceware drivers hebben ook een optie om specifiek (o.a. predefined) HDTV formaten weer te geven (ook 720p), moet je even beetje door de tabbladen heen lopen. Misschien dat op die manier alles goed ingesteld wordt qua timings en waardes en je wel goed beeld krijgt?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1