hoi jonges,
heb gister een Sennheiser PC150 headset gekocht, nadat mijn ouwe Creative headseatje van 15euro het na 1,5 jaar schreeuwen het begeven had.
nou vandaag me pakketje gehad, alles ingeplugd, wizzard gelopen, en wat gebeurt er: Teamspeak, Skype en alle andere voice programmas pakken hem niet. ik hoor me stem wel gewoon door mijn speakers...
ik gebruik mijn pc150 samen met een X-fi Fatal1ty geluidskaart.
Teamspeak en Skype pakken hem gewoon niet op
wat ik heb geprobeerd:
- andere headset -> zelfde verhaal
- opening op achterkant (niet de 5,5'' bay)
- onboard inschakelen
- volumeregeling uitgespit
- nieuwste x-fi drivers
iemand ideën?
EDIT: volges mij staat het hier nogal verkeerd...zou iemand dit topic even naar Audio, Video & HiFi kunnen schoppen? of staat hij hier wel goed?
heb gister een Sennheiser PC150 headset gekocht, nadat mijn ouwe Creative headseatje van 15euro het na 1,5 jaar schreeuwen het begeven had.
nou vandaag me pakketje gehad, alles ingeplugd, wizzard gelopen, en wat gebeurt er: Teamspeak, Skype en alle andere voice programmas pakken hem niet. ik hoor me stem wel gewoon door mijn speakers...
ik gebruik mijn pc150 samen met een X-fi Fatal1ty geluidskaart.
Teamspeak en Skype pakken hem gewoon niet op
wat ik heb geprobeerd:
- andere headset -> zelfde verhaal
- opening op achterkant (niet de 5,5'' bay)
- onboard inschakelen
- volumeregeling uitgespit
- nieuwste x-fi drivers
iemand ideën?
EDIT: volges mij staat het hier nogal verkeerd...zou iemand dit topic even naar Audio, Video & HiFi kunnen schoppen? of staat hij hier wel goed?
[ Voor 12% gewijzigd door Florinsz op 28-04-2006 19:28 . Reden: verkeerd geplaatst ]