[Nero] Nero ziet de drive niet.

Pagina: 1
Acties:

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zojuist heb ik mijn laptop opnieuw geinstalleerd en bijna alles werkt prima.

Het enige probleem dat ik heb is met Nero.

Als ik bij Nero in System info ga kijken ziet ie daar mijn DVD/CD brander gewoon en ook bij test drive word ie prima gezien. Maar zodra ik een cd of dvd wil gaan branden zegt Nero dat ie alleen een image recorder heeft en geen brander ziet.

Heb Nero al opnieuw geinstalleerd maar dit gaf geen oplossing.

Ik heb de laptop al een keer eerder opnieuw geinstalleerd en weet nog dat ik toen dit probleem ook had alleen heb ik nu geen idee van hoe ik het toen heb opgelost.

De drive word in windows zefl wel gewoon gezien en bij Nero dus ook alleen niet zodra ik er ook echt iets mee wil gaan doen.

Ik maak gebruik van Nero 6 icm. met Win-XP pro en een HP/Compaq NX6125 laptop.

Ben er zojuist een lange tijd mee bezig geweest maar het lukt mij maar niet om Nero die brander te laten zien.

Het zal vast iets simpels zijn maar ik kom er nu echt ff niet uit.

Iemand die de oplossing weet :?

Verwijderd

Heb je deze nero software bij een andere brander gekregen? Je zou eens voor de grap een demo versie van NERO 7 moeten downloaden het kan zijn dat jou versie maar met 1 brander werkt (waarbij hij geleverd is)

Succes

Verwijderd

Download anders de updates even van de website van nero, kan zijn dat die dan wel herkent wordt.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nero 7 werkt wel op de laptop, toch vind ik het vreemd dat ie voor de reinstall het op XP Home wel gewoon deed en nu op XP Pro niet.

Maarja het werkt nu gelukkig :)