Toon posts:

Wat is stiller big of mid tower?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb het een beetje gehad met de geluid wat m'n mid tower maakt. Maakt het nog wat uit in geluid of je een big of mid tower hebt?
Ik heb er geen extra collers inzitten. Een High-End Majesty Cooler op de cpu en verder een Quantum fireball en een Maxtor. Schijtziek word ik van dat geluid wat ie maakt. Ik wil 'm gewoon nie horen. Met een laptop kan het toch ook....

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

met een laptop kun je niet vergelijken. die gebruikt noodgedwongen low-power componenten (bijv. energiezuinige cpu en harddisk op een lager toerental) die weinig stroom verbruiken en dus ook weinig warmte produceren.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, vergelijking met een laptop is niet echt eerlijk natuurlijk. Maar toch, het ding moet toch stiller kunnen.....

Verwijderd

Misschien moet je eens proberen te achterhalen wat het meeste geluid maakt. Als je je kast openmaakt gewoon even je vinger voorzichtig tegen een fan aanhouden tot ie stopt. Meestal is het de fan van je voeding. Lastig vaak om het ding te stoppen want je kunt er slecht bij. Probeer om anders een stukje karton voor de inlaat kant te houden. Als het irritante geluid dan hoger van toon wordt heb je de boosdoener te pakken. Misschien een druppeltje olie op het asje, anders het ding domweg vervangen (25 piek). Via deze weg moet je kunnen opzoeken waar je problemen vandaan komen. Succes !