Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toch liever geen iPod, wie kan me eruit helpen??

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal..

Ik ben op dit moment in het bezit van een EZAV Pebble (512MB), maar ik heb een toch wat grotere collectie mp3's op me pc staan (15GB en stijgende)..

Ik vind die iPod black 30GB en toch wel prachtig uitzien, maar tot mijn verbazing is het output vermogen maar 10mW in totaal en ik heb al een keer een iPod Nano gehoord, maar mijn kleine mp3-spelertje met 40mW output vermogen gaat toch een stuk luider met beter geluid!

Verder staat die iTunes me niet echt helemaal aan, ik heb al 1x me hele mp3 collectie om het zeep geholpen door iTunes die toch een net wat andere bestandsindeling wilde hebben (optie om dat uit te zetten kwam ik te laat achter)..

Maarja, ik zit er dus aan te denken om een 20~40GB mp3-speler te kopen..

Waar hij zo'n beetje aan moet voldoen:
- Mooi groot en duidelijk scherm (liefste in kleur ook!)
- Opslagruimte van minimaal 20GB
- Bestandsformaat: MP3 WMA (OGG indien mogelijk)
- Liever geen iTunes
- Handige sorteer functie, dat ik dus Album kan selecteren enz enz.
- Mooie stijlvolle speler
- Moet een goede geluidskwaliteit hebben!

Ik zat zelf te denken aan de Creative Vision:M 30GB, maar misschien hebben jullie zelfs betere ideeën..
Of is een iPod toch wel een goed idee...?

_/-\o_

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:06

Polycom

Poes van goud

Verwijderd

Topicstarter
jah, vergeten bij te voegen..
Een portable media center zit ik niet echt aan te denken, ik wil iets wat ik makkelijk kan besturen en ook in me zak krijg :)

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:04

Nox

Noxiuz

iRiver H320 ? of een H10 6gb of 10 of 20 gb.

Creative spelers zijn hardwarematig misschien goed, maar softwarematig heb ik tig klachten gehoord dat ze véél vastlopen. Dat is in mijn ogen al een afrader.

Mijn advies: koop een speler met 4 of 6 gb geheugen. Die zijn nog enigzins klein. Ik had een creative zen touch (vandaar dat verhaal over brakke software) en had 20GB ruimte. Echter, stond hij maar voor 12 GB vol, waarvan ik de helft nooit gehoord heb.

Dus koop iig een speler die aan je behoeften voldoet. Ruimte is uit mijn ervaring een heel andere eis. Tenzij je specifiek je hele collectie mee wilt dragen.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Creative is ook erg goed, de Touch had last van vastlopers maar met mijn Zen Sleek heb ik er nog geen 1 gehad (enige nadeel is wat stof onder het scherm). de Vision M, of de Zen Sleek (al dan niet Photo), zijn erg goede spelers :) . verder is de ruimte die je wilt puur persoonlijk, ik heb er een hekel aan om m'n muziek d'r op en d'r af te halen, ik wil iets kunnen luisteren als ik dat wil en niet eerst naar m'n PC ;) . Noksiejus heeft daar minder moeite mee maar ik vind het erg vervelend ;) .

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je advies.. :) Ik heb altijd iets van, ik luister muziek, maar dan wil ik een bepaald liedje weer horen en dan staat ie er weer niet op. Daar irriteer ik me erg snel aan en dan de andere keer wil ik weer iets horen wat ik nooit heb gehoord. Laten we zeggen, ik shuffle heel veel door me muziek en door albums, daarom denk ik aan grote opslagruimte..!

@Goldensimple
Jij hebt dan precies wat ik heb.. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2006 18:05 ]

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
De Samsung YH-J70 20 GB
20 Gb HDD, en ziet er erg lekker uit.
Kleurenscherm, FM radio, enkele games, goede besturing, en lekkere batterijduur.
Linkje!

Heeft een collega van me 2 weken geleden gekocht, is er erg positief over :)

[ Voor 3% gewijzigd door endless op 28-04-2006 18:07 ]

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

iPod boosten met goPod. Dan zit je niet meer vast aan die Franse limiet.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 17:44:

Ik vind die iPod black 30GB en toch wel prachtig uitzien, maar tot mijn verbazing is het output vermogen maar 10mW in totaal en ik heb al een keer een iPod Nano gehoord, maar mijn kleine mp3-spelertje met 40mW output vermogen gaat toch een stuk luider met beter geluid!
'Ik heb lekker meer Watt dan jij' is vooral erg leuk als je je MaxiBlaster 1500W PMPO wilt showen aan je vriendjes, maar over het algemeen zegt vermogen totaal niets.

Hoewel niet erg portable, ken ik 7W speakers die bijna elke standaard audioset qua geluidsniveau (en vooral kwaliteit, maar daar ging het even niet over) compleet omver blaast. Staat je dus niet blind op alleen de getalletjes. Zoals met meer dingen: groter is niet altijd beter.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Creative en iRiver maken allebei hele goede spelers, kijk daar eens even rond...
Ook als er een Mediamarkt bij je in de buurt is moet je er echt eens gaan kijken om alles te proberen :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Een luxe product zoals een MP3-speler kan je alleen zelf uitzoeken. Er is namelijk niets dat het moet kunnen enkel wat jij wilt dat het kunt. Dit topic gaat daarom op slot en je mag zelf zoeken. Het hele Portable Media Devices staat vol met MP3-spelers en ervaringen van mensen ermee, hier kan je dus goed beginnen. Ook kan je bij webshops beginnen en daarna ervaringen zoeken.

Tenslotte wil ik de opmerking van MREn benadrukken. Het zijn getalletjes, daar luister je niet naar... ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.