Hey allemaal..
Ik ben op dit moment in het bezit van een EZAV Pebble (512MB), maar ik heb een toch wat grotere collectie mp3's op me pc staan (15GB en stijgende)..
Ik vind die iPod black 30GB en toch wel prachtig uitzien, maar tot mijn verbazing is het output vermogen maar 10mW in totaal en ik heb al een keer een iPod Nano gehoord, maar mijn kleine mp3-spelertje met 40mW output vermogen gaat toch een stuk luider met beter geluid!
Verder staat die iTunes me niet echt helemaal aan, ik heb al 1x me hele mp3 collectie om het zeep geholpen door iTunes die toch een net wat andere bestandsindeling wilde hebben (optie om dat uit te zetten kwam ik te laat achter)..
Maarja, ik zit er dus aan te denken om een 20~40GB mp3-speler te kopen..
Waar hij zo'n beetje aan moet voldoen:
- Mooi groot en duidelijk scherm (liefste in kleur ook!)
- Opslagruimte van minimaal 20GB
- Bestandsformaat: MP3 WMA (OGG indien mogelijk)
- Liever geen iTunes
- Handige sorteer functie, dat ik dus Album kan selecteren enz enz.
- Mooie stijlvolle speler
- Moet een goede geluidskwaliteit hebben!
Ik zat zelf te denken aan de Creative Vision:M 30GB, maar misschien hebben jullie zelfs betere ideeën..
Of is een iPod toch wel een goed idee...?
Ik ben op dit moment in het bezit van een EZAV Pebble (512MB), maar ik heb een toch wat grotere collectie mp3's op me pc staan (15GB en stijgende)..
Ik vind die iPod black 30GB en toch wel prachtig uitzien, maar tot mijn verbazing is het output vermogen maar 10mW in totaal en ik heb al een keer een iPod Nano gehoord, maar mijn kleine mp3-spelertje met 40mW output vermogen gaat toch een stuk luider met beter geluid!
Verder staat die iTunes me niet echt helemaal aan, ik heb al 1x me hele mp3 collectie om het zeep geholpen door iTunes die toch een net wat andere bestandsindeling wilde hebben (optie om dat uit te zetten kwam ik te laat achter)..
Maarja, ik zit er dus aan te denken om een 20~40GB mp3-speler te kopen..
Waar hij zo'n beetje aan moet voldoen:
- Mooi groot en duidelijk scherm (liefste in kleur ook!)
- Opslagruimte van minimaal 20GB
- Bestandsformaat: MP3 WMA (OGG indien mogelijk)
- Liever geen iTunes
- Handige sorteer functie, dat ik dus Album kan selecteren enz enz.
- Mooie stijlvolle speler
- Moet een goede geluidskwaliteit hebben!
Ik zat zelf te denken aan de Creative Vision:M 30GB, maar misschien hebben jullie zelfs betere ideeën..
Of is een iPod toch wel een goed idee...?